دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد خواستار واکنش علمای جهان اسلام نسبت به گروه‌های تروریستی شدند

مشهد- ایرنا-  هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی خراسان رضوی در بیانیه‌ای به انفجار در مسجدی در پاکستان واکنش نشان داد و خواستار واکنش علمای جهان اسلام نسبت به گروه‌های تروریستی شد.

در بیانیه هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی خراسان رضوی که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: بار دیگر حادثه تلخ و دلخراش حمله به نمازگزاران و شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از مسلمانان مظلوم پاکستان باعث تاثر و تالم خاطر ملت ایران شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در همین راستا هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی ضمن ابراز همدردی و آرزوی سلامتی برای زخمی شدگان و عرض تسلیت به خانواده شهدا، این اقدام جنایتکارانه گروه‌های تروریستی در نماز جمعه مسجد کوچه رسالدار را به شدت محکوم کرده و از علمای جهان اسلام، رهبران سیاسی منطقه و کنشگران عرصه بین الملل تقاضا دارد موضع گیری جدی نسبت به گروه‌های تروریستی جنایتکار داشته باشند و همچنین از دولت پاکستان موکدا درخواست میکند در جهت حمایت از مسلمانان و مردم بی پناه در مقابل فعالیت گروه‌های تروریستی چاره اندیشی و از تکرار این اقدامات جلوگیری کند.

به گزارش ایرنا درپی حمله یک مهاجم انتحاری و تیراندازی در مسجد جامع "امامیه" شهر پیشاور حین اقامه نماز جمعه دست کم ۵۶ نمازگزار جان خود را از دست دادند. گروهک تروریستی داعش جمعه شب مسوولیت حمله انتحاری به یکی از مساجد شیعیان پیشاور در پاکستان را برعهده گرفت. ۱۹۰ نفر در این انفجار انتحاری نیز زخمی شدند که وضعیت تعدادی از آنان وخیم گزارش شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha