۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 5193
کد خبر: 84671689
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۴ واحد مسکونی تحویل مددجویان زنجانی شد

۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۳۵
کد خبر: 84671689
۶۴ واحد مسکونی تحویل مددجویان زنجانی شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با اشاره به دستاوردهای این نهاد در حوزه های مختلف محرومیت زدایی گفت: در بحث مسکن امروز ۶۴ واحد به خانواده های نیازمند استان تحویل شد.

روح‌الله صالحی روز شنبه در آیین گرامیداشت ۱۴ اسفند، سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) که با حضور رییس جمهور، همزمان با سراسر کشور بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، افزود: ۲ هزارو ۴۰۰ خدمت در بخش مسکن از ابتدای امسال به مددجویان ارائه شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ارائه خدمات فکری و فرهنگی در بحث توانمندسازی و ایجاد اشتغال هم قابل توجه است، اظهار داشت: امروز بیش از پنج هزار فرصت شغلی را که از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال به میزان  ۱۴۰ میلیارد تومان ایجاد شده است، برای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد بهره برداری می کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با تاکید بر اینکه در حوزه تقویت فرهنگ کار و تلاش  که از جمله برنامه های فکری و فرهنگی کمیته امداد است، گفت: این حوزه برنامه های فرهنگی کمیته امداد بیش از ۳۰ هزار و معادل ۱۰ و نیم میلیارد تومان مخاطب داشته است.

 وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تلاش می کنیم این رقم تا پایان سال به رقم بیش از ‌پنج هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی افزایش پیدا کند.

ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان هم در این برنامه دستگیری از محرومان و حمایت از نیازمندان را بسیار مقدس عنوان کرد و گفت: عمده ماموریت‌های کمیته امداد، بر اساس  سیره انبیا و اولیا است.

وی ابراز امیدواری کرد، روزی را شاهد باشیم که فقر و محرومیت در کشور ریشه‌کن و عدالت اجتماعی با هدف گذاری انجام شده توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی، به دست پر تلاش تلاشگران محقق شود.

زنگ نیکوکاری در مدارس استان زنجان نواخته شد

 به گزارش ایرنا، مراسم نمادین جشن و نواختن زنگ نیکوکاری نیز روز شنبه  همزمان با سالروز تشکیل کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری با شعار " عیدی برای همه" با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره )، مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئولین استانی در دبیرستان آیت الله طالقانی ناحیه یک زنجان برگزار شد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه، میان دانش آموزان نیازمند همان مدرسه، توزیع می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha