برگزاری نمایشگاه «تمبرهای نوروزی» در مجموعه فرهنگی تاریخی گلستان

تهران- ایرنا- رئیس موزه ملی ارتباطات گفت: نمایشگاه «تمبرهای نوروزی» مشتمل بر تمبرهای ۶۰ سال گذشته با موضوع نوروز و کارت پستال‌ها و پاکت‌نامه‌های نوروزی در مجموعه فرهنگی تاریخی گلستان برگزار می‌شود.

حسن عمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: نمایشگاه تمبرهای نوروزی با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و موزه ملی ارتباطات و  مجموعه فرهنگی تاریخی گلستان، روز یکشنبه -پانزدهم اسفند- همزمان با میلاد امام حسین (ع) و با حضور محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست در موزه مردم‌شناسی مجموعه فرهنگی تاریخی گلستان افتتاح می‌شود.

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست گفت: نمایشگاه تمبرهای نوروزی مشتمل بر تمبرهای ۶۰ سال گذشته تا کنون با موضوع نوروز است و برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود.

عمیدی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه همچنین بخش‌هایی از اقلام فیلاتلیک شامل کارت‌پستال‌های و پاکت نامه‌های نوروزی به نمایش گذاشته می‌شود.

برگزاری نمایشگاه «تمبرهای نوروزی» در مجموعه فرهنگی تاریخی گلستان

وی افزود: مراسم افتتاحیه نمایشگاه تمبرهای نوروزی ساعت 9 صبح فردا از حساب کاربری موزه ملی ارتباطات  در اینستاگرام به صورت زنده پخش می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان اسفند ۱۴۰۰  از ساعت ۹ تا ۱۷ از نمایشگاه تمبرهای نوروزی در موزه مردم‌شناسی کاخ گلستان واقع در خیابان پانزده خرداد، میدان ارگ بازدید کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha