۱۴ فقره جهیزیه در قصرشیرین به نوعروسان اهدا شد

قصرشیرین- ایرنا- رییس کمیته امداد امام (ره) قصرشیرین گفت: ۱۴ فقره جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به نوعروسان زیرپوشش این نهاد به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد حمایتی به فرمان امام راحل اهدا شد.

«بهمن کرداری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر سری از این جهیزیه ها شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، جار و برقی و تلویزیون توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین تهیه و به نوعروسان تحت پوشش و نیازمند اهدا شده تا بتوانند زندگی خود را آغاز کنند.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۳۸سری جهیزیه به ارزش هفت میلیارد ریال تقدیم نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قصرشیرین شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین در ادامه گفت: کمیته امداد امام راحل یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی با هدف کمک به محرومان بنا شد که حمایت های بسیار زیادی توسط این نهاد حمایتی از نیازمندان صورت می گیرد.

کرداری ادامه داد: یک هزار و ۳۵۰ خانوار قصرشیرینی زیرپوشش کمیته امداد هستند و در طول سال خدمات مختلفی از جمله کمک معیشت، هزینه های درمان، کمک هزینه تحصیل و موارد دیگر به آن ها ارایه می شود.

وی بیان کرد: با هدف تحکیم بنیان خانواده نوعروسان آموزش های مربوط به آیین همسرداری در قالب برپایی کلاس های مشاوره، احکام، بهداشت، مهارت های زندگی و آموزش سبک زندگی اسلامی را فرا گرفتند و کتاب و لوح های فشرده آموزشی مرتبط با این موضوع ها نیز میان آنها توزیع شده است.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha