۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۵۰
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 84670709
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده مجلس: سفر رییس جمهور بارقه امید در گلستان ایجاد کرد

گرگان- ایرنا - نماینده مردم مینودشت ، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی گفت : سفر رییس جمهور و وزرای همراه کابینه دولت سیزدهم بارقه امید در اهالی این استان ایجاد کرده است.

به گزارش ایرنا، رضا آریان پور جمعه شب در نشست شورای اداری استان با حضور رییس جمهوری در سالن جلسات دانشگاه آزاد گلستان افزود: تکمیل ساخت سد نرماب مینودشت یکی از مطالبات مردم شرق استان بوده که برای تکمیل آن نیاز به تخصیص ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار دارد.
وی به پیشرفت فیزیکی ساخت سد چایلی در شهرستان مرزی مراوه تپه اشاره و اضافه کرد: این طرح  ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ولی قبل از ساخت آن باید به فکر کوچ مردم بوده تا ساکنان کاسه سد بیش از این دچار مشکل نشوند.
به گفته وی برای جابجایی ساکنان روستاهای واقع در کاسه سد چایلی به تخصیص ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با تامین آن، ساخت سد اجرایی شود.
وی فرودگاه قدس کلاله را ظرفیت بی نظیر برای توسعه استان برشمرد و افزود: این طرح از آن گلستان بوده و اختصاص به کلاله ندارد فقط منتظر دستور رییس جمهور برای آماده سازی جایگاه سوخت و فعالیت آن دارد.

رییس جمهور امروز جمعه در شانزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم با همراه شماری از وزرا به استان گلستان سفر کرده است.

آیت الله رئیسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha