وزیر اقتصاد: دولت برای حل مشکل کم‌آبی گلستان برنامه ویژه دارد

گلستان - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارائی گفت: دولت سیزدهم برای حل مشکل کمبود آب گلستان با تخصیص به موقع اعتبارات و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام آبی، برنامه ویژه دارد.

به گزارش ایرنا، احساس خاندوزی عصر جمعه در حاشیه بازدید از سد نگارستان (کبود وال) در شهرستان علی آباد کتول افزود: تکمیل نشدن طرح مهم سد نگارستان با گذشت سال ها از آغاز عملیات ساخت پذیرفتنی نیست و به طور حتم در دولت سیزدهم برای تکمیل این طرح برنامه داریم.

وی خاطر نشان کرد: بیشتر طرح های نیمه تمام اقتصادی و عمرانی گلستان با مشکل کمبود اعتبار و یا تخصیص ناقص منابع مالی مواجه هستند که این رویه نادرست و غیرکارشناسی اصلاح خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارائی ادامه داد: اعتباراتی در قالب تسهیلات بانکی برای تکمیل سد نگارستان از گذشته مصوب شده بود که با پیگیری های مستمر برای تخصیص و جذب این منابع مالی با همراهی بانک عامل تلاش خواهیم کرد.

خاندوزی گفت: سد نگارستان در کنار برخورداری از ظرفیت مهم در تامین منابع آبی گلستان، دارای منابع گردشگری بی‌نظیر است که باید با برنامه ریزی مستمر برای توسعه و شکوفایی این بخش از اقتصاد علی آباد کتول اقدام شود.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور صبح روز جمعه ۱۳ اسفند با همراه شماری از وزرا در قالب شانزدهمین سفر استانی دولت به گلستان سفر کرد.

دیدار با خانواده شهدا و جمعی از برگزیدگان و اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به این استان است.

آیت الله رییسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha