۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84670312
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاده های چهارمحال و بختیاری لغزنده است

۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۰۱
کد خبر: 84670312
جاده های چهارمحال و بختیاری لغزنده است

شهرکرد -ایرنا-رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بارش باران در تمام جادههای استان وجود دارد، گفت: جادههای استان لغزنده است.

سید غلامعلی نوربخش روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل لغزندگی جاده رانندگان رعایت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی را مد نظر داشته باشند و قبل از انجام سفر و یا عبور و مرور در جاده‌ها، نقص فنی خودرو، عاج لاستیک و برف پاکن به ویژه در وسایل نقلیه عمومی را بررسی کنند.

وی اظهار داشت: رانندگان باید با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و عجله و شتاب در رانندگی نداشته و فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو را رعایت کنند.

نوربخش افزود: رانندگان در محورهای پرتردد از جمله بروجن، لردگان به ایذه، مناطق برفگیر شهرستان کوهرنگ، گردنه‌ها و پیچ‌های پرخطر و محور  شلمزار بیشترین دقت  را داشته باشند.  

به گزارش ایرنا، چهارمحال وبختیاری حدود سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

بر اساس اعلام هواشناسی میزان بارندگی سامانه اخیر در استان چهارمحال وبختیاری در شهرکرد14.4 میلیمتر، بروجن ۱.۴میلیمتر، لردگان 13.8، میلیمتر،  کوهرنگ:121.3(برف جدید15سانتیمتر،برف کل25)،سامان ۱۶، بن ۲۳.۷، شلمزار ۳۷.۴ ، سوورشجان، 25.5، فرخ شهر 8.6،  ایلبگی 19.2، مال خلیفه 22.9، بلداجی 14.4، دوآب صمصامی 59 و آلونی ۱۲میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha