۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84670290
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرط احیای برجام برداشتن تحریم‌ها و حفظ عزت ملت ایران است

 رشت - ایرنا- نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: آزاد کردن تمامی اموال بلوکه کشور، حفظ عزت ملت ایران و برداشتن تحریم‌ها از جمله شروط اصلی ایران برای احیای برجام و بازگشت آمریکایی‌ها به این توافق است.

 آیت الله فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت افزود: ما با آمریکایی‌ها دعوا نداریم، البته تا زمانی که دو قدرت دموکرات و جمهوری‌خواه باشند رابطه ما با آمریگا بر پایه بی اعتمادی کامل است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سخن سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه اگر ایران در مذاکرات هسته ای همکاری نکند، ایالات متحده از آن خارج می‌شود، گفت: آمریکایی‌ها قبلا از توافق برجام خارج شده‌اند و لازم است به این مسئولان یادآوری کرد که در کجا ایستاده اند.

خطیب نماز جمعه رشت همچنین به رویدادهای اکراین نیز اشاره کرد و افزود: حگومت‌هایی که به آمریکا اعتماد کردند، عاقبت شأن چنین می شود و فقط ملت ایران است که هیچ وقت به آنها اعتماد نمی کند مگر اینکه آمریکایی ها سر عقل بیایند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مردم مهمترین پشتوانه دولت ها هستند، گفت: اگر مردم اوکراین وارد میدان می شدند چنین وضعی در آن کشور ایجاد نمی‌شد ولی مردم اوکراین از دولت شان حمایت نکردند چون دولت شأن را قبول نداشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha