۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۱۳
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84669799
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان جنوبی: اقلام اساسی مردم ذخیره‌سازی شده است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: انواع اقلام اساسی مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال و نوروز تامین شده و به اندازه کافی در انبارهای استان موجود است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد قناعت روز پنجشنبه در بازدید از سردخانه‌ها و انبارهای ذخیره کالاهای اساسی و تنظیم بازار خراسان جنوبی اظهار داشت: تمامی انبارهای ذخیره‌سازی کالاهای اساسی استان به لحاظ حجم روغن، برنج، شکر و میوه اشباع است و در این زمینه جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی با اشاره به جلسه هفته گذشته با رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، گفت: در این جلسه به عنوان مصوبه شورای اداری خراسان جنوبی و کمیسیون تنظیم بازار تاکید شد که ذخیره‌سازی لازم در خصوص اقلام اساسی مردم انجام شود که خوشبختانه در این بازدید انواع اقلام اساسی به اندازه کافی و بیش از مصرف مردم ذخیره‌سازی شده است.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: مردم هیچ نگرانی درباره تامین اقلام اساسی خود در روزهای پایانی سال، ایام نوروز و ماه مبارک رمضان نداشته باشند.

وی درباره ثبات قیمت کالاهای مختلف در سطح استان هم گفت: موضوع قیمت گذاری اقلام بیشتر به سطح ملی بر می‌گردد و استان‌ها دخالتی ندارد، اما ذخیره‌سازی اقلام اساسی در راستای تعادل عرضه و تقاضا انجام می‌شود.

قناعت اظهار داشت: در خراسان جنوبی هم سایت استانی برای عرضه کالاهای اساسی تنظیم بازار راه‌اندازی شده و مسوولان استانی پیگیری و رصد می‌کند که از ظرفیت‌ این سایت برای کنترل قیمت‌ها و توزیع اقلام استفاده شود.

علاوه بر این استاندار خراسان جنوبی از محل ذخیره غلات و نهاده‌های دامی استان در محل شهرک صنعتی بیرجند با هدف اطلاع از میزان ذخایر موجود در انبارها بازدید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha