۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۵۴
کد خبر: 84669703
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کتاب راهنمای جامع فوتبال ساحلی منتشر شد

۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۵۴
کد خبر: 84669703
کتاب راهنمای جامع فوتبال ساحلی منتشر شد
کتاب راهنمای جامع فوتبال ساحلی

شیراز- ایرنا- کتاب راهنمای جامع فوتبال ساحلی با تالیف حمید رضا زارعی بازیکن شیرازی و اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران منتشرشد.  

مسئول کمیته فوتبال ساحلی فارس روز پنجشنبه با بیان این مطلب در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: حدود  ۲سال برای نگارش  اولین کتاب راهنمای جامع فوتبال ساحلی با همکاری میر شاد ماجدی بازیکن اسبق تیم استقلال تهران و سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال کار و پژوهش شده تا مجوز انتشار این کتاب صادر شد.

حمیدرضا زارعی ادامه داد: تمامی قوانین و مقررات مربیگری، داوری و همچنین تاکتیک های به روز فوتبال ساحلی در این کتاب نوشته شده است،  امیدوارم گامی موثر در جهت  توسعه ورزش جذاب و سخت فوتبال ساحلی برداشته باشیم.

وی اضافه کرد: کانون مربیان فوتبال ایران به پاس تالیف این کتاب از تلاش های انجام شده تقدیر کرد و امیدواریم بتوانیم باز هم برای رشد این رشته گام های بیشتری برداریم.

به گزارش ایرنا ، هم اینک در ایران رشته های ساحلی همچون بسکتبال، راگبی، فوتبال، والیبال، سپک تاکرا  و هندبال در  فعال است و تیم ملی آنها نیز تشکیل و افتخاراتی هم کسب شده که می توان به افتخارات تیم ملی فوتبال ساحلی نیز اشاره کرد.

 تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تاکنون ۹ بار قهرمان آسیا شده است و هفت بار هم در مسابقات جام جهانی شرکت داشته است و در سال ۲۰۱۷  هم مقام سوم جهان را کسب کرده است.

همچنین تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات بین قاره ای هم سه بار قهرمان، ۲بار نایب قهرمان و ۲بار هم سوم شده است.

همچنین تیم ملی هندبال ساحلی ایران هم یک بار نایب قهرمان آسیا شده و در مسابقات جهانی هم شرکت داشته که یازدهم شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha