۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۳۱
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 84669657
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

یک باب واحد مسکونی به خانواده چهارقلوهای گلستانی اهدا شد

گرگان- ایرنا - مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهر فاضل آباد شهرستان علی آباد کتول روز جمعه در حاشیه بازدید معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به خانواده‌ دارای چهار قلو روستای رحمت آباد این شهر یک باب واحد مسکونی اهدا کرد.

به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی شامگاه روز جمعه در شانزدهمین سفر استانی هیات دولت به گلستان و در حاشیه آیین اهدای این واحد مسکونی گفت: تمهیدات حمایتی و تسهیلات ویژه ای برای  حمایت از خانواده های کودکان چهارقلو برای ترغیب به فرزندپروری اهدا می شود.

وی  اظهارداشت: در زمان حاضر ۲۳ خانواده چهارقلوها و سه خانواده پنج قلو در کشور هستند که امیدواریم به زودی با تمهیدات اندیشیده شده مشکلات اقتصادی  این خانواده ها حل شود.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات کم جمعیتی،سیر نزولی جمعیت و کم شدن خانوار تدابیری برای ترغیب و تشویق خانواده ها به فرزندآوری با حمایت های ویژه از خانواده ها در دولت سیزدهم برنامه ریزی شده است.

خزعلی بیان کرد: در حال حاضر با توجه به فشار اقتصادی از خانواده های ۴ قلوها و بیشتر حمایت خواهد شد ولی در برنامه سال های آتی خانواده های دوقلو و سه قلو هم حمایت می شوند.

روستای رحمت آباد از توابع بخش کمالان شهرستان علی‌آباد در استان گلستان است که براساس سرشماری سال ۹۵ بیش لز ۲ هزار و پانصد نفر جمعیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بررسی حوزه مسائل زنان و خانواده و ارایه راهکار برای حل این مشکلات، دیدار با بانوان هنرمند رشته‌های مختلف صنایع دستی، بانوان کارآفرین، فعالان بازارچه های سنتی و جلسه با بانوان نخبه و اساتید دانشگاه و نماینده تشکل‌ها از جمله برنامه های سفر معاون رییس جمهور در گلستان است.

بازدید از خانه های صنایع دستی، ابریشم و دیدار با خانواده های صاحب چندقلو از دیگر برنامه های سفر ۲ روزه خزعلی در گلستان است.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور با همراه شماری از وزرا و اعضای هیات دولت روز جمعه ۱۳ اسفند در قالب شانزدهم سفر استانی دولت به گلستان سفر کرد.

آیت الله رئیسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha