یک واحد فروش روغن موتور در کرمانشاه نزدیک به ۲ میلیارد تومان جریمه شد
عکس آرشیو

کرمانشاه - ایرنا - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از جریمه یک میلیار و ۹۵۰ میلیون تومانی یک واحد عمده فروشی روغن موتور در این شهر خبر داد و گفت: این واحد صنفی بدلیل تخلف عرضه ۳۰ هزار لیتر روغن موتور خارج از شبکه توزیع، جریمه شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، مسعود بیگلری افزود: این تخلف در پی بازرسی‌های دوره ای بازرسان سازمان صمت استان کرمانشاه کشف و پرونده تعزیراتی برای این واحد عمده فروش به مبلغ یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم لازم به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.
او با بیان اینکه حمایت از حقوق مصرف کنندگان و شهروندان یکی از برنامه‌های محوری این سازمان است، تاکید کرد: سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هر روز گزارش‌ها و پیام‌های مردم را دریافت و برای بررسی، در اختیار این معاونت قرار می‌گیرد.
بیگلری ادامه داد: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان؛ برنامه‌های محوری در حوزه‌ی نظارت و بازرسی با استفاده از توان و ظرفیت کلیه‌ی دستگاه‌های نظارتی استان در حال اجراست و با متخلفان قوانین و مقررات بشدت و برابر قانون برخورد خواهد شد.
وی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده‌ هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و صدور فاکتور از طریق سامانه‌ سازمان صمت استان و یا تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری شکایات و گزارش‌های خود را منعکس کنند.

دادیار ویژه برای نظارت بر تنظیم بازار کرمانشاه تعیین شد

پیش از این؛ دادستان کرمانشاه از تعیین یک دادیار ویژه برای رسیدگی و نظارت بر تنظیم بازار کرمانشاه خبر داد و گفته بود: با هرگونه اخلال در نظام توزیع و عرضه ارزاق اساسی مردم مقابله و برخورد خواهیم کرد.

«شهرام کرمی»  به تشکیل تیم‌های بازرسی برای مقابله با گران فروشی و احتکار در بازار کرمانشاه هم اشاره کرده و گفت: در این زمینه تیم‌هایی متشکل از نمایندگان دستگاه‌های متولی و ناظر همچون تعزیرات حکومتی، اصناف، جهاد کشاورزی تشکیل داده‌ایم که بازار را رصد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha