برپایی میزخدمت دستگاه‌ها در آستانه سفر رییس جمهور به گلستان
میز خدمت سفر رییس جمهور در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان

گرگان - ایرنا - چند ساعت مانده به سفر آیت‌الله رییسی به گلستان فعالیت میز خدمت ۲۶ دستگاه و نهاد با حضور نمایندگان تام الاختیار وزرا و نهادها در ادارات کل این استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا حضور شماری از اهالی گلستان در محل تعیین شده در ابتدای ساعت فعالیت میز خدمت در ادارات کل شور سفر رییس جمهور را به گلستان دوچندان کرده است.

فعالیت میز خدمت دستگاه ها در گلستان از ساعت ۸ صبح روزهای پنجشنبه و جمعه آغاز شده و تا ساعت ۶ عصر ادامه دارد.

میز خدمت دستگاه ها و نهادهای گلستان ۱۲ و ۱۳ اسفندماه زیر نظر مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری فعالیت می کند و مردم می توانند در این بازه زمانی تعیین شده به صورت حضوری خواسته ها، مسائل و مشکلات خود را با نمایندگان تام الاختیار وزرا و نهادها مطرح کنند.

وزارت کشور، امور خارجه، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نفت، نیرو، نیروی انتظامی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان حفاظت محیط زیست، کمیته امداد، سازمان امور اداری و استخدامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، ورزش و امور جوانان، امور اقتصادی و دارایی، سازمان تعزیرات حکومتی، اطلاعات، ارتباطات و فناوری اطلاعات، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از جمله دستگاه هایی هستند که میز خدمت را دایر کرده‌اند.

علاوه بر آن، مردم گلستان می توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی https://۱۱۱.ir/ خواسته های خود را مطرح کنند.

برقراری تماس با شماره ۱۱۱ دیگر راه ارتباطی مردم گلستان با اعضای هیات دولت سیزدهم است که شهروندان از طریق آن می توانند مشکلات و کمبودهای خود را به نمایندگان دولت منتقل کنند.

سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در شانزدهمین سفر استانی روز جمعه هفته جاری به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت با سفر به گلستان ضمن افتتاح چند پروژه اقتصادی و اشتغالزایی از محل احداث برخی از طرح های عمرانی بازدید خواهند کرد.

آیت الله رئیسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha