۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۲۳:۵۸
کد خبر: 84668909
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: همه ظرفیت اعضای اکو را برای پیشرفت هرمزگان بکار می‌گیریم

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت:‌ امیدواریم با برداشتن گام‌های نو در مسیر رشد و تعالی استان، هرمزگان را به سمت توسعه همه جانبه هدایت کنیم و در این راستا از همه ظرفیت استان و اعضای اکو استفاده خواهیم کرد.

مهدی دوستی شامگاه چهارشنبه در ضیافت شام اتاق بازرگانی بندرعباس برای سفرای کشورهای عضو اکو افزود: در این سفر سعی شده با همکاری اعضای اکو در حوزه‌های بلند مدت ترانزیت و تجارت داشته باشیم تا موجب بهبود شرایط اقتصادی کشور و استان هرمزگان شویم؛ برای رسیدن هرمزگان به جایگاه پیشرو در توسعه و آبادانی تمام تلاش خود و ظرفیت‌های موجود را بکار می‌بریم.

اتاق بازرگانی هرمزگان تمام تلاش خود را برای پیشرفت استان بکار گرفته است

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان هم گفت: ایران بعنوان یکی از بنیانگذاران اکو ظرفیت‌های فراوانی برای استفاده متقابل برای پیشرفت خود و سایر اعضا دارد.

محمدرضا صفاایسینی ادامه داد:‌ توسعه همکاری با کشورهای عضو اکو بستر رشد همه جانبه این کشورها را فراهم می کند و در عین حال مزایای بسیاری برای هرمزگان به عنوان ساحلی‌ترین استان ایران به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان با توجه به ظرفیت های استان با رایزنی‌های متعددی که انجام می‌دهد تمام تلاش خود را برای گسترش همکاری و تجارت با کشورهای هدف بکار بسته است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha