۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۲۵
کد خبرنگار: 913
کد خبر: 84668696
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتصاب اسکواش باز کیش به عنوان مربی ارشد فدراسیون و اخبار کوتاه ورزشی

کیش - ایرنا - انتصاب ورزشکار کیش به عنوان مربی ارشد فدراسیون اسکواس، برگزاری اولین رویداد ترکیبی پاکسازی و گردشگری دریایی و اتمام هفته ششم دور برگشت لیگ والیبال ساحلی مردان از جمله اخبار کوتاه ورزشی کیش است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، بهاره کاراگاه مربی اسکواش کیش و یکی از داوران و مربیان با سابقه این رشته با پیشنهاد علیرضا ناظم رییس کمیته استعدادیابی فدراسیون اسکواش در حکمی از سوی مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش به عنوان مربی ارشد کمیته استعدادیابی فدراسیون منصوب شد.

همچنین خبر رسید هیات قایقرانی جزیره کیش با همکاری مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش، اداره محیط زیست و حامیان بخش خصوصی اولین رویداد ترکیبی پاکسازی - گردشگری ورزشی دریایی پایدار را در روز جمعه ۱۳ اسفند برگزار می کند.

این رویداد به مناسبت سوم مارس، روز جهانی حیات وحش و با هدف جلب توجه جامعه با خطرات ناشی از انباشت زباله در سواحل و دریاها و برانگیختن حس مسوولیت برای پاکسازی سواحل و دریاها از زباله های تجزیه ناپذیر انجام می شود.

در این برنامه علاوه بر اجرای پاکسازی ساحل و دریا، ورزش های ساحلی و دریایی سازگار با محیط زیست توسط مربیان هیات قایقرانی جزیره کیش معرفی می شود و شرکت کنندگان می توانند بهره مندی پایدار از طبیعت را بدون آسیب به حیات وحش و تخریب زیستگاه طبیعی شان تجربه کنند.

ورزشکاران و علاقمندان به حفظ محیط زیست جهت شرکت در این برنامه و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۹۶۸۱۲۶۷۷ تماس بگیرند.

رییس کمیته والیبال ساحلی کیش هم در گفت وگویی اعلام کرد: در هفته ششم مسابقات لیگ، تیم‌های پاسارگاد، هیات والیبال، شرکت ساختمانی آرمون کیش و مرزالتس برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

شاهرخ نصیری افزود: امروز و در هفته هفتم مسابقات تیم‌های کیش مصالح با کیش چسب، برنا پارس با راک سازه، هیات والیبال با آرمون کیش و پاسارگاد با مرزالتس دیدار می‌کنند.

وی یادآور شد: رقابت‌های هفته هفتم از ساعت ۱۷:۳۰ بین دو تیم کیش مصالح و کیش چسب آغاز می‌شود و آخرین دیدار این هفته نیز از ساعت ۱۹:۴۵ بین تیم صدر نشین مرزالتس و پاسارگاد برگزار می‌گردد.

رییس کمیته والیبال ساحلی کیش خاطرنشان کرد: رقابت‌های لیگ والیبال ساحلی مردان کیش تا پایان هفته نهم ادامه خواهد داشت و تیم قهرمان در این روز معرفی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha