۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۵۲
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84668603
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشفیات ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق و انبار احتکار لوازم خانگی در اخبار پلیس استان سمنان

سمنان- ایرنا- کشف ۳۰‌هزار لیتر سوخت قاچاق، توقیف ۶ تن آرد خارج از شبکه توزیع و کشف انبار احتکار لوازم خانگی، اخبار مهم پلیس استان سمنان در روز چهارشنبه یازدهم اسفند ۱۴۰۰ است.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شهرستان گرمسار کشف شد.
سردار عبدالله حسنی اظهار داشت: ماموران پاسگاه جنت آباد شهرستان گرمسار در برنامه کنترل و پیشگیری خود اقدام به اجرای طرح ایست و بازرسی واقع در محور مواصلاتی این شهرستان کردند که به یک دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شده و برای بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.
حسنی با اشاره به بررسی مأموران انتظامی در این زمینه گفت: فرد متخلف قصد تخلیه سوخت در شهرک صنعتی گرمسار را داشت.
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به دستگیری فرد متخلف و معرفی وی به مرجع قضایی، بر عزم جدی و موثر نیروی انتظامی در مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های آن تاکید کرد.

کشف ۶ تن آرد خارج از شبکه توزیع در استان سمنان 

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: یک دستگاه کامیون حامل ۶ تن آرد نانوایی خارج از شبکه به ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون ریال در سمنان متوقف شد.
سرهنگ احمد حاج پروانه روز چهارشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: با تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و عرضه خارج از شبکه به ویژه در حوزه کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اطلاع از تردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی استان، بلافاصله اقدامات لازم را در این زمینه آغاز کردند.
وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان، خودروی کامیون مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی سمنان شناسایی و در عملیاتی هدفمند متوقف شد.
وی یادآور شد: در تحقیقات اولیه از راننده خودرو، برگ بارنامه برای جابجایی محموله خود به مأموران انتظامی ارائه داد که در بررسی تخصصی صورت گرفته مشخص شد، مدارک ارائه شده فاقد اعتبار قانونی است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان افزود: در عملیات توقیف ۶ تن آرد خارج از شبکه راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی به تعزیرات حکومتی اعزام شد.

کشفیات ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق و انبار احتکار لوازم خانگی در اخبار پلیس استان سمنان


کشف انبار احتکار لوازم خانگی در سمنان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی مبنی بر احتکار لوازم خانگی در انباری واقع در شهرستان سمنان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با مشارکت مأموران پلیس اطلاعات و امنیت بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی در ادامه گفت: با تحقیقات گسترده و اقدامات تخصصی، موضوع از سوی پلیس تایید شد و هماهنگی لازم با مراجع قضایی برای بازرسی از انبار مورد نظر که در ظاهر محلی مسکونی بود به عمل آمد.
وی افزود: در این بازرسی، تعداد ۵۵ دستگاه انواع لوازم خانگی شامل یخچال، ماشین لباسشویی، بخاری، آبگرمکن، کولر و اجاق گاز احتکار شده کشف و مشخص شد محل مذکور در سامانه سازمان صنعت معدن و تجارت به عنوان انبار کالاهای لوازم خانگی ثبت نشده است.
حاج پروانه به دستگیری یک نفر در این زمینه اشاره و تصریح کرد: کارشناسان امر ارزش ریالی لوازم احتکاری را بالغ بر پنج میلیارد ریال اعلام کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان در پایان از تشدید برخورد پلیس با این گونه اقدامات غیر قانونی خبر داده و گفت: هموطنان می توانند با مشاهده هر گونه احتکار، مراتب را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام نموده و مطمئن باشند پلیس با قاطعیت و در اسرع وقت برخورد قانونی لازم را انجام خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha