۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 3056
کد خبر: 84668419
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بالوتلی: از نظر کیفیت هم‌سطح مسی و رونالدو هستم و به آن ها حسادت نمی‌کنم

تهران- ایرنا- مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال دمیر اسپور گفت: هیچ‌ فردی نمی‌تواند خودش را با مسی و رونالدو مقایسه کند اما اگر فقط در مورد کیفیت صحبت می‌کنیم، صادقانه بگویم من چیزی کم ندارم که به آن‌ها حسادت کنم.

به گزارش ایرنا به نقل از سایت گل، «ماریو بالوتلی» مدعی شده که «لیونل مسی» و «کریستیانو رونالدو» باعث حسادت او نمی شوند زیرا کیفیت بازی او با این دو بازیکن در یک سطح است. این بازیکن ایتالیایی همچنین تاکید کرده که می‌توانست در منچسترسیتی یک توپ طلا کسب کند. 

این مهاجم اکنون برای دمیر اسپور در سوپر لیگ ترکیه بازی می‌کند و اذعان دارد که چند فرصت را برای رسیدن به بالاترین سطح بازی از دست داده اما احساس نمی‌کند که کسی از نظر توانایی فردی بالاتر از او باشد.

مسی و رونالدو به صورت مشترک ۱۲ توپ طلا به دست آورده‌اند که به اعتقاد بالوتلی این دلیلی است که او نمی‌تواند ادعا کند در کلاس آن‌ها قرار دارد. این بازیکن ۳۱ ساله به سطح مهارت این دو حسادت نمی‌کند. او در جدیدترین مصاحبه خود در این خصوص گفت: من چندین فرصت‌ را برای حضور در آن سطح از دست دادم. اما ۱۰۰ درصد مطمئن هستم که کیفیت من در سطح مسی و رونالدو است. 

وی ادامه داد: این روزها نمی‌توانم بگویم که به خوبی رونالدو هستم، زیرا رونالدو چند توپ طلا دارد. شما نمی‌توانید خودتان را با مسی و رونالدو مقایسه کنید، هیچ‌کس نمی‌تواند اما اگر فقط در مورد کیفیت صحبت می‌کنیم، صادقانه بگویم من چیزی کم ندارم که به آن‌ها حسادت کنم.

بالوتلی گفت: فکر می‌کنم بزرگترین اشتباه من ترک منچسترسیتی بود. در سالی که من از آن‌جا رفتم یک سال و نیم در میلان خیلی خوب بازی کردم، اما بعد از آن مشکلاتی داشتم و حالا که بزرگتر شده‌ام می‌دانم که در آن زمان نباید سیتی را ترک می کردم. در تمام این سال‌ها شاهد پیشرفت و بهبود سیتی هستیم. من می‌توانستم مثل سرخیو آگوئرو برای مدت طولانی آن‌جا باشم.

مهاجم ایتالیایی دمیر اسپور ادامه داد: اگر با طرز فکر الان در منچسترسیتی بودم، احتمالا می‌توانستم یک توپ طلا ببرم. 

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha