سقف ۵۰ درصدی در سفرهای نوروزی ناوگان اتوبوسرانی رعایت می شود

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه فروش همزمان بلیت حضوری و غیرحضوری ناوگان اتوبوسی آغاز شده و تا ایام نوروز ادامه دارد، گفت: سقف ۵۰ درصدی در سفرهای نوروزی ناوگان اتوبوسرانی رعایت می شود.

ارسلان شکری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش فروش اینترنتی بلیت ناوگان اتوبوسی برای سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۱ از اول اسفند سال جاری آغاز شده و فروش هم زمان حضوری و غیر حضوری بلیت نیز از دهم اسفند امسال با رعایت سقف ۵۰ درصد ظرفیت سرویس دهی شرکت‌های حمل و نقل مسافر به منظور امکان مدیریت لحظه ای تقاضا ناشی از اعمال محدودیت های احتمالی شیوع بیماری کووید ۱۹ و سایر موارد مشابه اجرایی و عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: جهت تامین سوخت و روغن مورد نیاز ناوگان حمل و نقل جاده ای مسافر در ایام اجرای طرح نوروزی سال ۱۴۰۱ نیز مکاتبات لازم از طرف دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با مدیرکل صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت و مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی انجام گرفته و در حال پیگیری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بیان کرد: در ایام اجرای طرح نوروزی نظارت و کنترل بر فروش بلیت طبق ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی و با همکاری سازمان‌ها و ارگان های مرتبط، نظارت بر اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی و رعایت موارد ایمنی در ناوگان حمل و نقل جاده ای مسافر و  هماهنگی با صنوف ، موسسات و شرکت‌های حمل و نقل جاده ای مسافری به منظور تامین ناوگان کشیک و جایگزین در مواقع لزوم انجام خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، سفرهای نوروزی از ۲ هفته آتی در آذربایجان غربی همزمان با کشور برگزار می شود و امسال به علت فروکش کردن موج ابتلا و بستری و همچنین گسترش واکسیناسیون، احتمال می رود که میزان مسافرت ها بسیار بیشتر از ۲ سال گذشته باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha