۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 84667879
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروازهای نوروز یک شرکت هواپیمایی در بیرجند لغو شد

۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۲۸
کد خبر: 84667879
پروازهای نوروز یک شرکت هواپیمایی در بیرجند لغو شد

بیرجند - ایرنا - بنابر اعلام اداره کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی پروازهای نوروز یک شرکت هواپیمایی در مسیر تهران - بیرجند - تهران لغو شد و قرار است یک یا چند پرواز فوق‌العاده به پروازهای این فرودگاه اضافه شود.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی در این اطلاعیه‌ آمده است: طی اعلام هواپیمایی پارس ایر پروازهای این هواپیمایی از ۲۶ اسفند امسال تا ۱۳ فروردین سال آینده باطل اعلام شده است.

براساس این اطلاعیه، علت لغو پروازهای این شرکت هواپیمایی در نوروز طبق اعلام شرکت یادشده، برنامه‌ریزی ایام نوروز و کاهش تقاضای مسیرهای کاری و اداری است.

این اطلاعیه اضافه کرد: باطلی پرواز مختص فرودگاه بیرجند نبوده و پارس ایر مسیرهای پروازی خود را در استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان و کرمان نیز باطل کرده است. ایرلاین یادشده غیر از روز پنجشنبه دیگر روزهای هفته یک پرواز دیگر در مسیر تهران - بیرجند - تهران در برنامه پروازی خود دارد و غیر از روز جمعه بقیه روزهای هفته یک پرواز دیگر توسط ایرلاین ماهان و ایران ایر نیز برقرار است.

اداره کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی اعلام کرده در تلاش است روزهایی که پرواز هواپیمایی پارس ایر باطل شده یک یا چند پرواز فوق‌العاده به پروازهای فرودگاه بیرجند اضافه شود همچنین رایزنی برای تغییر تایپ پروازهای فعال استان به منظور افزایش ظرفیت مسافر در حال انجام است.

خراسان جنوبی در ۲ شهر بیرجند و طبس فرودگاه فعال دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha