۱۰ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۴۹
کد خبر: 84667107
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت دو جوان فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست

۱۰ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۴۹
کد خبر: 84667107
شهادت دو جوان فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست

تهران – ایرنا – منابع محلی در فلسطین اعلام کردند که در حمله بامداد نظامیان صهیونیست به «اردوگاه جنین» دو جوان فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز(سه شنبه) به اردوگاه جنین در کرانه باختری یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند.

در جریان درگیری مبارزان فلسطینی با نیروهای اشغالگر صهیونیستی که به اردوگاه آوارگان جنین در شمال کرانه باختری یورش بردند، دو تن از رزمندگان فلسطین به شهادت رسیدند و سه نفر دیگر زخمی شدند.

پایگاه خبری «فلسطین الیوم» در این باره خبر داد که نخستین شهید «عبدالله الحصری» (۲۲ ساله) از ساکنان اردوگاه جنین بود که در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و شهید دوم «شادی خالد نجم» (۱۹ ساله) است.

نجم که در حال بازگشت به خانه از محل کارش بود در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.

منابع محلی اعلام کردند که عبدالله الحصری جوان به شهادت رسیده در اردگاه جنین، آزاده فلسطینی و از مبارزان گروهان‌های قدس بوده است.
بر پایه گزارش ها، درگیری های مسلحانه در اردوگاه جنین همچنان ادامه دارد.

در همین حال، برخی منابع از ورود یک دستگاه آمبولانس رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین خبر دادند.

گردان‌های القدس نیز در واکنش به شهادت این دو جوان فلسطینی، اعلام کردند که دشمن صهیونیستی بداند، آتش مجاهدان ما تمام نیروها و اماکن استقرار آنها را در بر خواهد گرفت.

نیروهای نظامی رژیم صهیونیست دوشنبه‌ شب نیز با یورش به مردم بی دفاع فلسطین در محله «الشیخ جراح» در قدس اشغالی ۳۶ فلسطینی را زخمی کردند.

هلال احمر فلسطین تایید کرد که این  فلسطینیان در محله شیخ جراح و باب العامود در قدس اشغالی زخمی شدند.

۲۶ بهمن نیز یک جوان فلسطینی به نام «نهاد امین البرغوثی» که از اهالی روستای النبی صالح واقع در غرب رام الله بود، در یورش نظامیان صهیونیست به این روستا به ضرب گلوله آنها به شهادت رسید.

درگیری‌ها میان فلسطینیان و نظامیان رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته به دنبال ترور سه فلسطینی در نابلس به دست نظامیان صهیونیست بالا گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha