ذخیره کالاهای اساسی کرمانشاه برای شب عید در بهترین حالت ممکن است

کرمانشاه - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به وفور کالاهای اساسی ذخیره شده در این استان و اینکه ذخیره آن ها برای شب عید در بهترین حالت ممکن قرار دارد، گفت: این امر تاکنون در کرمانشاه بی سابقه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهریار قاسمی روز دوشنبه در پنجاه و هفتمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان کرمانشاه به توزیع گسترده اقلام اساسی مانند برنج، مرغ منجمد و گوشت قرمز به بازار اشاره کرد و گفت: خوشبختانه هیچگونه کمبودی جهت عرضه اقلام اساسی در بازار نداریم و انتظار می‌رود بازار شب عید آرامی را سپری کنیم.

رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه تصریح کرد: بازرسان این سازمان با همراهی بازرسان دیگر دستگاه‌های نظارتی بازرسی‌های خود را در ایام پایانی سال افزایش داده و اجازه سو استفاده به دلالان و گرانفروشان نخواهند داد.

قاسمی همچنین بر تسریع در کار حمل کامل میوه‌های شب عید به استان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: در این راستا باید موضوع نظارت بر بازار میوه شب عید نیز به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد تا مردم از این لحاظ هم مشکلی نداشته باشند.

ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار داشت: کار بارگیری و حمل محموله های سیب استان به پایان رسیده و هم اکنون کار حمل پرتغال در حال انجام است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha