۹ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۴۱
کد خبرنگار: 3091
کد خبر: 84666862
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب شد

اهواز- ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام رضا کلاه‌ کج را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان منصوب کرد.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به حجت‌الاسلام رضا کلاه‌ کج آمده است: نسبت به تدوین سند تحول و نقشه راه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان با مشورت نخبگان فکری و فرهنگی با تکیه بر ظرفیت‌های گوناگون بومی در جهت تحقق عملیاتی منویات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در جغرافیای استانی اهتمام ورزند.

همکاری فرهنگی مستمر و ایجاد تعامل مناسب با امام جمعه محترم و نماینده ولی فقیه، استاندار محترم و سایر دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی استان و تلاش برای هم‌افزایی مؤثر با ایشان، تقویت و حمایت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و حلقه‌های میانی، انجمن‌ها و مؤسسات و تشکل‌های مردمی و انقلابی فعال در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه، گسترش اقدامات فرهنگی اثربخش و استعدادپروری و تقویت عناصر فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در مناطق  کمتر برخوردار استان نیز از جمله مواردی  است که در حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مورد تاکید قرار گرفته است.

 رضا کلاه کج متولد ۱۳۵۴ و دانش آموخته دکترای معارف اسلامی گرایش مبانی حقوق است. از جمله سوابق اجرایی وی می توان به رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز، رئیس اداره کتابخانه های عمومی اهواز، رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان، دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان و مشاور استاندار خوزستان و مدیرکل سازمان ملی جوانان خوزستان اشاره کرد.

 پیش از این محمد جوروند عهده دار این مسئولیت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha