امنیت روزهای پایانی سال در استان سمنان با اجرای طرح "آرامش" پلیس تامین می‌شود

سمنان-ایرنا- فرمانده‌ انتظامی استان‌سمنان گفت: پلیس با طرح آرامش شامل کنترل معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر، به دنبال تامین آرامش و امنیت مردم در روزهای پایانی سال است.

به گزارش ایرنا، سردار عبدالله حسنی روز دوشنبه به رسانه ها بیان کرد: با هدف تامین امنیت و آرامش عموم مردم در ماه پایانی سال و فراهم کردن محیطی عاری از حضور معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر برنامه های ویژه ای توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طراحی و پیش بینی شده است.

وی افزود: نشست های کارشناسی، بررسی شرایط کنونی جامعه و تمهیدات خاص پلیس در این حوزه در راستای ایجاد فضایی امن و آرام برگزار می شود.

حسنی با اشاره به اجرای طرح آرامش در استان سمنان ادامه داد: همراهی و تعامل بسیار مناسب و موثر یگان‌های مختلف انتظامی استان در طرح های پلیس مبارزه با مواد مخدر، تیم های عملیاتی از نقاط مختلف شهرها از جمله پارک ها، بوستان ها و تفرجگاه ها بازدید کردند.

وی اضافه کرد: همچنین باشگاه‌های بدنسازی، عطاری ها، گلخانه ها و آرایشگاه های زنانه نیز مورد بازدید مأموران پلیس قرار گرفت و در این مدت ۶۵ باب منزل و محل اختفای خرده فروشان مواد مخدر بازررسی شد.

فرمانده‌انتظامی استان‌سمنان خاطرنشان کرد: در این بازرسی ها ۹۶ نفر از معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و تعدادی از آلات توزین، استعمال و مقادیری مواد مخدر نیز از آنان کشف شد.

حسنی یادآورشد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به دنبال افزایش ضریب احساس امنیت بین شهروندان و جلب و ارتقاء رضایتمندی آنان در راستای اجرای طرح آرامش هستند.

فرمانده‌انتظامی استان‌سمنان ابرازداشت: یک باب منزل مخروبه پاتوق معتادان در شاهرود نیز در طرح آرامش تخریب شد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha