۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۲۰
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 84665331
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

الحوثی: رسانه‌های رژیم‌های سازشکار درصدد تحریف چهره مردم فلسطین هستند

تهران - ایرنا - « سید عبدالملک بدرالدین الحوثی » رهبر انصارالله یمن گفت: رسانه‌های متخاصم و وابسته به رژیم های سازشکار با رژیم صهیونیستی درصدد تحریف چهره مردم فلسطین و مجاهدان آن هستند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های یمن، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن امروز ( یکشنبه ) در سخنانی به مناسبت سالروز شهادت «سید حسین بدرالدین الحوثی» اظهار داشت: سازشکاران با رژیم صهیوینستی تلاش می کنند تا دشمن صهیونیستی را به عنوان دوست جلوه دهند و تلاش می کنند تا تصویری مخدوش از مقاومت فلسطین و مردم فلسطین ارائه دهند.

وی افزود: سازشکاران با رژیم اسرائیل همه حقایق روشنی که دشمن صهیونیستی در عمل، همه حرام ها را مرتکب می شود انکار می‌کنند زیرا رژیم‌های دست نشانده درون امت، رویکردی منفی دارند که بدیهیات و اصول را نفی می‌کند.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: رسانه های متخاصم تلاش می کنند با مخدوش جلوه دادن چهره مردم فلسطین ، القا کنند که مجاهدت آنها، بی هدف و کار برای ایران است. 

وی تصریح کرد که نظام های دست نشانده برای تضعیف همه مظاهر قدرت ملت فلسطین و تمجید موضع رژیم صهیونیستی تلاش می کنند و این نظام ها دشمن حزب الله هستند و با آن جنگ رسانه ای، سیاسی و اقتصادی می کنند و با هدف محاصره آن ( حزب الله ) پول هزینه می کنند.

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» افزود: من معتقدم که حزب الله مقاومتی است که پیروزی های بزرگی برای کل امت اسلام به دست آورده و آبروی امت اسلام را در مبارزه با رژیم اسرائیل حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه نظام های دست نشانده نیز با سوریه، عراق، ایران، مردم مظلوم بحرین و مردم یمن دشمنی دارند، افزود: این رژیم ها امروز آشکارا با دشمنان امت اسلام همراهی و اتحاد دارند.

رهبر انصارالله با گرامیداشت یاد شهید حسین بدر الدین الحوثی گفت: این شهید در حمله شدید غرب ، آمریکا و رژیم اسرائیل به ملت حرکت کرد و از نظام های دست نشانده شناخت داشت که رویکرد غربی آنها آمریکا و رژیم اسرائیل را بر امت اسلامی و مردم ما مسلط می کند.

وی اقدام ها و تحرکات آمریکا را که تحت عنوان «مبارزه با تروریسم» انجام می شود حتی اگر برخی با آن متحد شوند، اقدامی خصمانه دانست و افزود: تسلیم شدن در برابر پروژه آمریکایی به آمریکا این اجازه را می دهد تا برای مدت طولانی بصورت مستقیم مسلط شود و روند آزادسازی را پرهزینه و کند می کند.

الحوثی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند هیچ حرکت جدی و صدای آزادی خواهی وجود نداشته باشد که مانع از نقشه‌های آمریکا و رژیم اسرائیل و همراهان آنها شود و دشمنی آمریکا و رژیم اسرائیل با ما و امت اسلامی به خاطر عقاید دینی امت اسلام و چشم‌انداز فکری و راهبردی آن است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌خواهند شرایط امت اسلامی پر تنش و پر از بحران باشد تا مانع از نهضت و بیداری شود، افزود: آن‌ها در راستای معرفی ایران به عنوان دشمن اعراب و مسلمانان و معرفی رژیم صهیونیستی به عنوان دوست اقدام می‌کنند و هر زمانی که هر فرد یا جریانی علیه آمریکا، رژیم اسرائیل و غرب موضع گرفت، او را مجوسی و کودتاچی، مستبد و یا هر عنوان منفی دیگری خطاب می‌کنند.

رهبر انصار الله یمن با اشاره به اینکه فتنه انگیزی، جنایت و محاصره یمن از سیاست‌های مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی است، گفت: اقدام های ما عامل مشکلات نیست بلکه ما خواهان حقوق،  آزادی و استقلال خود هستیم اما دشمنان امت به دنبال تضعیف و نابودی‌اش هستند تا همچنان تکه تکه و ضعیف در همه امور باقی بماند و این کار را نیز از طریق نفوذ در داخل جامعه انجام می‌دهد زیرا بدون نفوذ توانایی ندارد.

الحوثی افزود: آمریکا و رژیم اسرائیل به رژیم‌های عربستان سعودی، امارات و آل خلیفه در بحرین و تمام سازشکاران با تحقیر نگاه می‌کنند و آنها نظام های دست نشانده را چیزی جز ابزار بی‌ارزش و غیر قابل احترام نمی بینند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha