۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۰۵
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84665266
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکست فاینورد در بازی ۶ امتیازی با حضور ۱۷ دقیقه‌ای علیرضا

تهران- ایرنا- تیم فوتبال فاینورد در روزی که علیرضا جهانبخش را فقط ۱۷ دقیقه در زمین داشت به میزبانش آلکمار باخت تا نه تنها فاصله‌اش با صدر زیاد شود بلکه جایگاه سومی‌اش نیز در خطر قرار بگیرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، تیم‌های آلکمار و فاینورد از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه به وقت تهران در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ هلند موسوم به اردیویزه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافت.

انتظار می‌رفت جهانبخش به واسطه نمایش خوب در هفته‌های اخیر و همچنین انگیزه‌های ویژه‌اش برای رویارویی با تیم اسبقش از ابتدا در زمین باشد اما این اتفاق رخ نداد و او در دقیقه ۷۳ به زمین آمد و حدود ۱۷ دقیقه در زمین حاضر بود.

آلکمار در همان نیمه نخست توانست کار را تمام کند. یاسپر کارلسون در دقایق ۱۹ و ۳۰ از روی نقطه پنالتی تیمش را به ۲ گل رساند تا گل دقیقه ۵۲ لوتشارال گیرتوریدا نتواند فاینورد را به بازی برگرداند و تیم میزبان برنده این جدال ۶ امتیازی شود.

حالا آلکمار با ۴۸ امتیاز نه تنها جایگاه خود را در رده چهارم تثبیت کرد بلکه فاصله با فاینورد رده سومی را به ۳ امتیاز کاهش داد. فاینورد نیز با این باخت از کورس قهرمانی جا ماند. آژاکس اگر بازی عقب افتاده خود را ببرد فاصله‌اش را با این تیم به ۹ امتیاز خواهد رساند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha