۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۱۲
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84665146
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰۰ تن میوه تنظیم بازار در خراسان جنوبی توزیع می‌شود

بیرجند - ایرنا - براساس مصوبه کمیته راهبری میوه تنظیم بازار خراسان جنوبی، ۸۰۰ تن میوه در روزهای پایانی امسال و نوروز ۱۴۰۱ در این استان توزیع می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، نشست کمیته راهبری میوه تنظیم بازار استان در محل دفتر سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد و ابتدای این نشست، مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی گزارشی از وضعیت میوه ذخیره‌سازی شده در استان ارائه کرد.

در این نشست مقرر شد در راستای تامین نیاز مردم در روزهای پایانی سال و عید نوروز و نیز براساس تجربیات سال‌های گذشته ذخیره‌سازی ۸۰۰ تن میوه در دستور کار حوزه‌های متولی قرار گیرد.

تلاش دستگاه‌ها برای تامین و ذخیره‌سازی میوه مورد نیاز استان و توزیع درست آن در پایان سال و نوروز ۱۴۰۱ از دیگر تاکیدات در این جلسه بود.

همچنین سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار خراسان جنوبی گفت: پرونده‌های گرانفروشی باید خارج از نوبت رسیدگی شود.

حسین موهبتی افزود: تعزیرات حکومتی استان مکلف است، پرونده‌های تشکیل شده درخصوص احتکار و گرانفروشی را خارج از نوبت مورد بررسی قرار دهد.

وی بر تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها برای جلوگیری از احتکار و گرانفروشی کالاهای اساسی تاکید کرد و با مرور مصوبات جلسات قبل، میزان تحقق آنها را جویا شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با ورود به مصوبه تشدید نظارت‌ها بر نانوایی‌های استان، از تشکیل صف‌های طویل در مقابل نانوایی‌ها انتقاد کرد و گفت: بازدیدهای مستمر بر نانوایی‌ها در ساعت‌های غیراداری و روزهای تعطیل لازم است.

وی مطالبه مردم در این زمینه را یادآور شد و افزود: جریمه‌های لحاظ شده برای نانوایی‌ها و واحدهای صنفی متخلف باید موثر بوده و جنبه بازدارندگی داشته باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha