استاندار قم بر همدلی مدیران دولتی و بخش خصوصی برای رونق تولید تاکید کرد

قم ـ ایرنا ـ استاندار قم، روز جمعه از غرفه محصولات تولیدی استان در نمایشگاه بین‌المللی قم بازدید و بر همدلی مدیران دولتی و بخش خصوصی برای رونق تولید و صادرات کرد.

به گزارش عصر جمعه ایرنا، سید محمدتقی شاهچراغی در این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید، با اشاره به همدلی مسئولان برای توسعه صنایع استان اظهار داشت: دولت مردمی اعتقاد راسخ به حمایت از تولید و رشد اشتغال دارد.

وی جهش صادرات را از برنامه های دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: عزم مدیران در رفع موانع تولید، بهبود و ارتقای کالاهای تولید داخل و برگزاری نمایشگاه های بین المللی می تواند این مهم را محقق کند.

استاندار قم همچنین در دیدار صاحبان صنایع در این نمایشگاه، ضمن بررسی مشکلات آن‌ها، دستورات لازم برای رفع موانع تولید را صادر کرد.

نمایشگاه بین‌المللی قم در ابتدای آزادراه قم ـ تهران قرار دارد.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌ شده برای واحدهای صنعتی استان قم حدود ۸۰ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفتهدر حدود ۲ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۶۰ هزار تَن فرصت اشتغال ایجاد شده‌ است.

استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنان موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارند. /

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha