۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 1426
کد خبر: 84660490
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار و ۲۶۴ داوطلب ایلامی در آزمون دکترا شرکت می کنند

ایلام - ایرنا - معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ در این استان با حضور ۲ هزار و ۲۶۴ داوطلب در پنج حوزه فرعی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، دکتر کریم کوخایی زاده روز چهارشنبه اظهار داشت: این آزمون با شرکت یک هزار و ۵۱۵ داوطلب شامل ۷۰۰ داوطلب زن و ۸۱۵ داوطلب مرد در دانشگاه ایلام و در محل دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی، فنی و مهندسی و کشاورزی برگزار می شود.

وی افزود: همچنین ۵۵۰ داوطلب مرد در دانشگاه پیام نور و ۱۹۹ داوطلب زن نیز در  در موسسه غیرانتفاعی باختر در این آزمون شرکت می کنند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام ادامه داد: آزمون از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه مورخ پنجم اسفندماه آغاز و درب حوزه‌های امتحانی راس ساعت ۷:۳۰ بسته می شود.

کوخایی زاده یادآور شد: داوطلبان مسیر تردد خود را روز قبل از آزمون شناسایی و زمان ورود خود را به حوزه‌های امتحانی به دقایق پایانی موکول نکنند تا سبب تجمع ایجاد نشوند.

وی اضافه کرد: همچنین داوطلبان، از آوردن وسایل اضافی مانند کیف دستی، ساک ورزشی، کتاب و هرگونه یادداشت، ماشین حساب، تلفن همراه حتی به صورت خاموش، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند به جلسه امتحانی خودداری کنند.

وی تصریح کرد: چنانچه متقاضی در رابطه با عکس، جنسیت، نوع معلولیت (نابینا ، ناشنوا و ... جسمی حرکتی) و یا زبان خارجی مندرج در کارت شرکت در آزمون خود مغایرتی مشاهده کرد، لازم است، در یکی از روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۴ لغایت ۱۷ بعد از ظهر، به باجه رفع نقص سازمان سنجش مستقر در سازمان مرکزی دانشگاه ایلام مراجعه کنند.

کوخایی اظهار داشت: همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن از ابتدای آزمون تا پایان برگزاری و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.

به گزارش ایرنا، دانشگاه ایلام با ۶ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا و ۲۰۰ عضو هیات علمی، ۳۲ گروه آموزشی دارد و در سال ۱۳۷۰ در سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام از دانشکده زیر مجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه به دانشگاه ارتقا یافته است.

استان ایلام در مجموع ۳۶ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد که ۴۰ هزار دانشجو در این مراکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha