زمین موردنیاز اجرای ۱۲ هزار و ۵۶۹ واحد نهضت ملی مسکن در بوشهر تامین شد

گناوه - ایرنا - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: تاکنون زمین موردنیاز اجرای ۱۲ هزار و ۵۶۹ واحد نهضت ملی جهش تولید مسکن در این استان تامین شده است.

 به گزارش ایرنا، هوشنگ رستم‌پور روز چهارشنبه در بازدید از شهرستان دیلم افزود:  مقرر شده از طریق اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی، تغییر کاربری و اراضی الحاقی زمین بیشتری برای نهضت ملی جهش تولید مسکن در استان بوشهر تامین شود.

وی بیان کرد: احداث سالانه یک میلیون واحد مسکونی درکشور هدفی است که در ابتدا از سوی بسیاری مورد شک و تردید قرار گرفت اما با اعلام جزئیات نهضت ملی جهش تولید مسکن، آغاز ثبت‌نام و عملیات اجرایی آن، رفته رفته متقاضیان واقعی به تحقق آن دلگرم شدند.

رستم‌پور ادامه داد: همکاری شهرداری‌ها در تحقق نهضت ملی جهش تولید مسکن در زمینه تسریع در صدور پروانه ساختمان و اعمال تخفیفات عوارض صدور پروانه در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی و مصوبه‌های شورای اسلامی شهر و  اطلاع رسانی گسترده درباره بسته‌های تشویقی اجرای آن با هدف تشویق و ترغیب این نهضت در استان  بوشهر مورد توجه جدی قرار دارد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: ساز و کارهای اداری ساخت مسکن  برای جهش تولید آن باید تسهیل تا هدف تولید انبوه مسکن بخوبی محقق شود.

وی با اشاره به اینکه هدف نهایی تولید مسکن در این طرح خانه‌دار شدن دهک‌های پایین جامعه است، اظهار کرد:  در پرداخت تسهیلات برای محاسبه سود، دهک‌های مختلف جامعه دیده شده است که این نشان از اهتمام جدی دولت مردمی آیت الله رئیسی به قشر ضعیف و کم درآمد است.

وی افزود: با تعامل خوب و هم‌افزایی که بین دستگاه های دولتی، شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها، در استان بوشهر ایجاد شده، امید است نهضت ملی جهش تولید مسکن بخوبی محقق شود.

رستم‌پور گفت: با مکان یابی محل احداث و انتقال اسناد اراضی، ساخت نهضت ملی جهش تولید مسکن در دو شهر دیلم و امام حسن بزودی آغاز می‌شود.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha