۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84660299
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تهران و البرز در موضوعات آسیب های اجتماعی جدا از هم نیستند

کرج - ایرنا - معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان  بهزیستی کشور گفت: استان های تهران و البرز را باید در موضوعات آسیب های اجتماعی یکی دید و این ۲ استان در این موضوعات جدا از هم نیستند.

«محمد نصیری» روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: بنابراین مداخلات اجتماعی در این ۲ استان با نگاه حداکثری به توان تمام دستگاه های اجرایی باید مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: البرز به دلیل نزدیکی به تهران با مشکلات عدیده ای در حوزه اجتماعی مواجه است که باید با بهره گیری از ظرفیت های کارشناسی و پژوهشی اقدامات موثر درآن داشت.

نصیری بیان داشت: امروز در گام دوم انقلاب آنچه مهم است تحول گرایی بوده و این به معنای آن است که باید وضعیت موجود را در حوزه های مختلف از جمله آسیب های اجتماعی بهبود بخشید .

معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: بنابراین با استفاده از ظرفیت های مختلف و همکاری با سایر دستگاه های اجرایی به همراه بهره مندی از ظرفیت تشکل های مردم نهاد تمام توان خود را برای بهبود وضعیت آسیب های اجتماعی بکار بسته ایم.

وی  یادآورشد: کار در بهزیستی بسیار مشکل است چرا که با افرادی مواجه هستیم که مضطر هستند و کارکنان بهزیستی باید با استفاده از تمام توان خود در مقام پاسخ واجابت برآیند بنابراین کار کردن دراین نهاد حمایتی انرژی مضاعف می خواهد.

در این آیین از زحمات« اسدالله حیدری» قدردانی و «وجیهه محمدی فلاح» به عنوان مدیرکل بهزیستی استان البرز معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha