۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 5194
کد خبر: 84660240
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ هکتار از بستر رودخانه فرحزاد تهران رفع تصرف شد

۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۳۶
کد خبر: 84660240
۶ هکتار از بستر رودخانه فرحزاد تهران رفع تصرف شد

تهران-ایرنا-سرپرست امور منابع آب تهران از رفع تصرف ۶ هکتار از بستر رودخانه فرحزاد در محدوده اراضی توابع تهران خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از شرکت آب منطقه ای تهران، وحید مرادی نسب اظهار داشت: با تلاش کارشناسان حقوقی و فنی و گروه گشت و بازرسی منابع آب های سطحی امور منابع آب شهرستان های تهران و پردیس و پس از انجام کارشناسی های لازم در راستای قانون توزیع عادلانه آب و با اخذ دستور قضایی، تصرفات موجود که شامل رستوران، دیوارکشی، پل، بنا، تسطیح اراضی  بوده است در قالب ۳۹ فقره دستور قضایی رفع تصرف و از ید افراد سودجو خارج شد.

وی تاکید کرد: شهروندان تهرانی که در مجاورت رودخانه ها قصد انجام خرید ملک را دارند، پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.

رفع تصرف ۲ هکتار از بستر رودخانه جاجرود و مسیل نی پارسی

سرپرست امورمنابع آب تهران و پردیس از رفع تصرف ۲ هکتار  از بستر رودخانه جاجرود و مسیل نی پارسی در منطقه سنجریان از توابع شهرستان پردیس خبر داد و گفت: تصرفات موجود شامل محوطه سازی و دیوارکشی در بستر رودخانه و مسیل مذکور بوده است که در قالب هشت  فقره دستور قضایی رفع تصرف گردید.

مرادی نسب خاطر نشان کرد: این امور در جایگاه حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف در بستر رودخانه و همچنین ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی مطابق با قانون برخورد لازم را به عمل می آورد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha