بنیاد مستضعفان ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در خواف خراسان رضوی سرمایه گذاری می‌کند

گناباد- ایرنا- رییس بنیاد مستضعفان گفت: این بنیاد ۱۰۰ هزار میلیارد ریال برای توسعه زیرساختهای شهرستان مرزی خواف در استان خراسان رضوی سرمایه گذاری می‌کند.

سید پرویز فتاح سه‌شنبه شب در جمع مسوولان اجرایی شهرستان خواف افزود: این سرمایه‌گذاری در زمینه احداث و بهره برداری از واحدهای گندله سازی و کنسانتره سنگ آهن در سنگان خواف خواهد بود. 

وی ادامه داد: علاوه بر آن بنیاد مستضعفان در احداث راه آهن و دوبانده شدن جاده‌های خواف به تربت‌حیدریه و خواف به تایباد مشارکت قابل توجهی دارد.

رییس بنیاد مستضعفان گفت: با توجه به تفاهمنامه‌های منعقد شده با کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی برای احداث مسکن، این بنیاد ۶۰ واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد و ۶۵ واحد مسکونی برای خانواده های دارای ۲ معلول و بیشتر در شهرستان خواف احداث می‌کند.
وی افزود: همچنین براساس تفاهمنامه با بنیاد مسکن، ۵۰ واحد مسکونی برای خانواده های نیازمند فاقد پوشش حمایتی در این شهرستان توسط بنیاد مستضعفان احداث می‌شود.
فتاح ادامه داد: بنیاد مستضعفان برای حمایت از اشتغالزایی در خواف نیز ۱۲۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه اختصاص می‌دهد که در صورت جذب این مبلغ، امکان افزایش آن نیز وجود دارد.
وی گفت: بنیاد مستضعفان پنج میلیون ریال به عنوان کمک هزینه تامین مایحتاج شب عید و در مجموع ۷۰ میلیون ریال به حساب سرپرستان ۱۴ خانوار زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی در خواف واریز می‌کند.
رییس بنیاد مستضعفان افزود: علاوه بر آن ۲ هزار بسته کمک معیشتی نیز برای نیازمندان فاقد پوشش حمایتی در شهرستان خواف در نظر گرفته شده است.

فتاح امروز (چهارشنبه) واحد تولیدی کنسانتره فولاد شرق کاوه در سنگان خواف را افتتاح می‌کند.

مرکز شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha