سرپرست حوزه استاندار کرمانشاه منصوب شد

کرمانشاه - ایرنا- «بهمن امیری‌مقدم» استاندار کرمانشاه با صدور حکمی «امیر اسکوئی نیا» را به سمت سرپرست اداره کل حوزه استاندار منصوب کرد.

به گزارش ایرنا، در حکم انتصاب سرپرست اداره کل حوزه استاندار که به امضای بهمن امیری مقدم رسیده است، خطاب به «امیر اسکوئی نیا» آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست حوزه استاندار منصوب می شوید.

در ادامه متن این حکم آمده است: لازم است با برنامه ریزی موثر بر پایه اهداف سازمانی و با بهره گیری از توان مدیریت های داخلی، دستگاه های اجرایی، نهادهای حاکمیتی و برقراری تعامل با ائمه جمعه و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در راستای تحقق اهداف دولت مردمی و مطالعه دقیق در مورد نارسائی ها و علل بروز مشکلات در سطح استان، اهتمام لازم را بعمل آورید.

استاندار کرمانشاه در پایان این حکم افزوده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف و آرمان های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت محترم جمهوری اسلامی ایران در انجام وظایف محوله موفق و کوشا باشید.

«بهمن امیری مقدم» به عنوان هفدهمین استاندار کرمانشاه ۲۰ دی امسال با حضور وزیر کشور معرفی شد.

امیری مقدم امروز در اولین تغییرات مدیریتی در استان بعد از انتصاب خود، سرپرست دفتر فنی و سرپرست اداره کل حوزه استاندار را معرفی کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha