مدیرکل فرهنگ خراسان رضوی: ارتقا سواد رسانه ای مدیران یک ضرورت است

مشهد- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی با تاکید بر ارتقا سواد رسانه ای مدیران برای انتقال پیام های محلی و ملی، گفت: مدیران و مسئولان باید به این دیدگاه برسند که در بسیاری از مواقع تاثیر رسانه‌های محلی از رسانه‌های استانی و ملی بیشتر است.

محمد حسین‌زاده عیش‌آبادی روز سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران نیشابور اظهار کرد: در این حوزه نیازمند ارتقا سواد رسانه‌ای مدیران برای انتقال پیام‌ها و رسیدن به درک صحیح از جایگاه رسانه هستیم.
وی با بیان اینکه رسانه های نیشابور باید در برخی مواضع دست‌ به‌ دست هم‌ بدهند و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هویتی این شهرستان را مانند خیام، عطار، کمال‌الملک و واقعه سلسله‌الذهب پررنگ کنند، خاطرنشان کرد: تا وقتی فضاسازی و بسترسازی مناسبی در سطح ملی و بین‌المللی برای این ظرفیت‌ها نداشته باشیم قادر به پیگیری مطالبات در این زمینه و جلب توجه مدیران و مسئولان بلندپایه نخواهیم بود و این رسانه است که می تواند این فضا را ایجاد کند.
وی افزود: ظرفیت‌های نیشابور در برخی حوزه‌ها حتی از برخی استان‌ها بیشتر است مانند ۲هزار و ۴۰۰ شهیدی که تقدیم انقلاب کرده است و باید روی این موارد به صورت مستمر کار شود.
حسین‌زاده گفت: قطعا برآورده ساختن همه خواسته‌ها و انتظارات مطرح شده از سوی خبرنگاران ممکن نیست اما طرح مسائل توسط اصحاب رسانه بر رویکردها، عملکردها و تصمیم‌گیری‌های مدیران و مسئولان موثر بوده و نقش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هماهنگی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه و مدافع این اقشار در حوزه‌های مختلف است.

در این جلسه اصحاب رسانه نیشابور به طرح مسائل و مشکلات خود با مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی پرداختند.
مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha