شهرداری آستارا نیم فصل دوم لیگ دسته یک را با پیروزی آغاز کرد

آستارا - ایرنا - تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته هجدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، برابر تیم پرستاره خیبر خرم آباد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بازی تیم فوتبال شهرداری آستارا با تیم خیبر خرم آباد عصر دوشنبه در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد و شهرداری آستارا با سرمربیگری پایان رافت برای دومین بار متوالی توانست یکی از تیم های رده بالای جدول لیگ دسته اول را شکست دهد.

قضاوت دیدار امروز برعهده مهدی جبرئیلی، وحید سیفی و محسن حکیم بود و تک گل تیم شهرداری آستارا را امید صیدالی که سابقه بازی در تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران را دارد در دقیقه ۳۶ به ثمر رساند.
تیم خیبر خرم آباد که بعد از هشت هفته شکست ناپذیری با هدف پیروزی پا به میدان گذاشته بود، با وجود تعویض های سرمربی خود در نیمه دوم نتوانست کاری را پیش ببرد و چندین موقعیت گلزنی آنها با درخشش نیما علیپور دروازه بان تیم شهرداری از دست رفت. 

شهرداری آستارا با پیروزی امروز توانست با کسب ۲۴ امتیاز از ۱۸ بازی موقعیت خود را در جایگاه دهم جدول لیگ دسته یک تثبیت کند و خیبرخرم آباد هم با این شکست خارج از خانه و با ۳۳ امتیاز در رده سوم جدول مسابقات قرار گرفت.

اضافه شدن پنج بازیکن جدید به ترکیب شهرداری

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا بعد از اتمام بازی در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان تیم شهرداری با تمام توان خود در مقابل تیم پرستاره خیبر خرم آباد بازی کردند و توانستیم سه امتیاز ارزشمند این مسابقه را به دست بیاوریم.

پاین رافت اضافه کرد: در روزهای گذشته پنج بازیکن جدید برای تیم شهرداری آستارا خریداری شد و خوشبختانه این تیم کار خود را در نیم فصل دوم مسابقات مقتدرانه آغاز کرده است و امیدواریم در بازی بعدی مقابل خوشه طلایی ساوه هم با پیروزی به خانه برگردیم.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۱ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha