۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84656550
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار مهاباد: رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا در اولویت باشد

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد خانواده معظم شهدا را مایه عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: رسیدگی به مشکلات آنان باید در اولویت کاری همه مسوولان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، امیر قادری روز یکشنبه به همراه فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در دیدار با یکی از خانواده های معظم شهدای نیروی انتظامی مهاباد افزود: تکریم مقام والای خانواده شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و پیگیری امور خانواده‌های آنان از رسالت های مهم مسوولان کشور است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران باید در جامعه پررنگ شود، ادامه داد: خون شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع امنیت و آسایش مردم استمرار دهنده نظام و انقلاب اسلامی است.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار داشت: این شهید بزرگوار و همه شهدای دفاع مقدس، ستارگان درخشان تاریخ انقلاب اسلامی هستند و حماسه آفرینی و ایثار آنان در دفاع از انقلاب اسلامی هرگز فراموش نخواهد شد.

فرماندار مهاباد: رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا در اولویت باشد

قادری با تاکید بر اینکه همه باید قدردان خانواده شهدا باشیم، اضافه کرد: خانواده‌های شهدا نیز در همان مسیر آرمان‌های امام راحل با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری به امید خدا تا آخرین قطره خون فداکاری می‌کنند.  

به گزارش ایرنا، در این دیدار فرماندار مهاباد به همراه سردار مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی و جمعی از مسوولان از خانواده شهید "سیدکامل زهرایی" که در سال ۱۳۷۶ در سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نایل شده بود عیادت و دلجویی کردند. 

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز آذربایجان غربی واقع شده و بیش از ۷۵۰ نفر شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha