دشمنان علیه ملت ایران جنگ ترکیبی به راه انداخته‌اند

ساوه - ایرنا - خطیب جمعه زرندیه گفت: جمهوری اسلامی و ملت ایران سردمدار آزادی‌خواهی و تقویت محور مقاومت در منطقه محسوب می‌شوند و بر این اساس، دشمنان علیه ما جنگی ترکیبی راه انداخته‌اند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» در خطبه‌های نماز جمعه شهر مامونیه، اظهار داشت: امروز ملت ما گرفتار یک جنگ ترکیبی توسط دشمنانی شده که دشمنی آنها نه فقط با ملت ایران بلکه با اسلام است و برای تامین منافع نامشروع خود در هر نقطه از دنیا هیچ موجودیتی برای ملت‌ها قائل نیستند.
وی ادامه داد: خصومت آنها در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران به عنوان محور جبهه مقاومت است و جنگی تمام عیار در حوزه‌های اقتصادی، اعتقادی و فرهنگی را آغاز نموده‌اند. 
امام جمعه زرندیه افزود: لازم است که در این سه جبهه، ملت و مسئولان ما بیدار و هوشیار باشند.
حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار تلویزیونی با مردم تبریز به مناسبت سالروز قیام تاریخی این شهر گفت: معظم له بر این مسأله تاکید داشتند که همگان بدانند دشمن در چه خطی حرکت می‌کند و چه چیزی را هدف گرفته است و از این رو باید در نقطه مقابل دشمن حرکت کنیم. 
وی ادامه داد: ایشان همچنین بیان کردند که دشمن ملت را هدف گرفته و با ۲ حربه فشارهای اقتصادی و لجن پراکنی، تهمت زنی به مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و سپاه دنبال اهداف شوم خود است در حالی‌که این نهاد در پیشرفت انقلاب اسلامی اثرگذارند.
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: در روزهای پایانی سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به سال پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از تولید نامگذاری شده، قرار داریم و باید عملکرد مجلس و دولت انقلابی  در مسیر تحقق شعار سال تبیین شود.

امام جمعه زرندیه گفت: اقدامات دولت انقلابی در زمینه‌هایی چون کمک به سرداران و سربازان جبهه تولید، رفع موانع مسیر تولید و کاهش بروکراسی‌های اداری باید به اطلاع همگان رسانده شود. 

 وی گفت: قبل از برخورد با مفسدان اقتصادی باید با عوامل اصلی ممانعت از تولید در دستگاه‌های اجرایی کشور نیز برخورد شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha