۱۲ روستای اندیکا از نعمت برق برخوردار شدند

اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: پروژه برق‌رسانی به ۱۲ روستای فاقد برق در شهرستان اندیکا به میمنت چهل و سومین بهار آزادی با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

علی خدری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقدامات قابل توجه در حوزه برق رسانی روستایی در سال ۱۴۰۰ از سوی شرکت توزیع برق خوزستان اظهارداشت: منطقه شلا اندیکا با وجود روستاهای متعدد و ۱۸۰ خانوار ساکن و به دلیل قرار گرفتن در مسیرهای صعب‌العبور تاکنون از نعمت برق بی بهره بودند.

وی افزود: از آنجاکه یکی از مهمترین برنامه‌های توسعه‌ای صنعت برق در سال جاری برق رسانی به مناطق بدون برق است، خوشبختانه با تلاش این شرکت، مردم ۱۲ روستای اندیکا که ۶ روستای آن مربوط به منطقه شلا می‌شود از روشنایی بهره‌مند شدند.

خدری گفت: روستاهای برد گپ، بهرام آباد، پاطوف نگین، تخت کبود، تنگ جولان، دره نا، باغات للر، ده بیژن، مورد پادلا، وارگه بردر تازه، وارگه خله تازه و وارگه سبز روستاهایی هستند که تا امروز فاقد برق بودند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با بیان اینکه این پروژه‌ها  به منظور خدمات بهتر به مشترکین انجام شده‌اند، اظهارداشت: این طرح‌ها در قالب ۴۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط، حدود پنج کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۲۱ ترانسفورماتور در حوزه احداث، توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق روستایی اجرایی و به بهره برداری رسید.

۶۰۰ روستا در ۲ شهرستان ایذه و دزپارت از شبکه برق پایدار بهره‌مند هستند.

به گزارش ایرنا روستای صعب العبور شلا از توابع شهرستان اندیکا با ۶۰ خانوار باتلاش نیروهای شرکت توزیع برق پس از ۴۳ سال از انقلاب از نعمت برق برخوردار شد.

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دارای یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۴۴۰ مشترک است که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha