رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با خانواده محیط‌بان شهید کرمانشاهی دیدار کرد

کرمانشاه - ایرنا- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست روز پنجشنبه در جریان سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه با خانواده محیط‌بان شهید «عزیزبگ چناره» دیدار کرد.

به گزارش ایرنا؛ «علی سلاجقه» با حضور در منزل شهید «عزیزبگ چناره» ضمن قرائت فاتحه بر روح تنها محیط‌بان شهید استان کرمانشاه با خانواده وی دیدار و گفت و گو کرد. 

سلاجقه خطاب به خانواده شهید چناره، گفت: دیدار و گفت و گو با شما برای ما یک سعادت و تکلیف است و قطعا دعای خیرتان بدرقه مسیرمان خواهد بود.

وی در پایان ضمن اهدای لوح سپاس به خانواده محیط‌بان شهید «عزیزبگ چناره» از خانواده وی تقدیر کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، به منظور بازدید از مناطق تحت مدیریت، صنایع و همچنین دیدار با کارکنان محیط زیست استان کرمانشاه، صبح امروز پنجشنبه ۲۸ بهمن وارد استان کرمانشاه شد.

سلاجقه در بدور ورود به استان با حضور در گلزار شهدا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای استان، فاتحه ای بر روح پر فتوح مرحوم «کیومرث کلانتری» معاون سابق سازمان حفاظت محیط زیست و جانباز سرافراز قرائت کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با خانواده محیط‌بان شهید کرمانشاهی دیدار کرد

گفت و گو و دیدار با کارکنان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه و بازدید از صنایع استان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به کرمانشاه است.

استان کرمانشاه ۳۰ هزار ایثارگر دارد

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، مردم این استان ۳۰ هزار ایثارگر شامل ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۱۹ هزار جانباز و هزار و ۷۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

همچنین تقدیم ۸۵۰ زن شهیده، ۱۵۵۰ بانوی جانباز و ۷۵۰ شهید زیر ۱۵ سال از سندهای افتخار مردم این استان است، رتبه اول زنان جانباز کشور و دومین استان که بیشترین تعداد زنان شهیده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده از آن کرمانشاه است.

بیش از ۲۷ عملیات طی دوران دفاع مقدس در کرمانشاه از جمله مرصاد، بازی‌ دراز، تنگ حاجیان، محمد رسول‌ الله (ص)، والفجر ۱۰، مطلع‌الفجر انجام شده و همچنین شهر نودشه و روستاهای زرده و دیره شهرستان دالاهو در دوران جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شدند و اینها همگی سندی بر حقانیت و مظلومیت مردم این دیار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha