۲ طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان لنجان اصفهان افتتاح شد

اصفهان - ایرنا - ۲ طرح بهداشتی و درمانی در فولادشهر و زرین‌شهر از توابع شهرستان لنجان در جنوب غربی اصفهان روز پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه در سفر به استان اصفهان، مرکز خدمات جامع سلامت "شهید قاسم سلیمانی" در مسکن مهر فولادشهر و آزمایشگاه مرکزی زرین‌شهر در شهرستان لنجان را افتتاح کرد. 

مرکز خدمات جامع سلامت مسکن مهر فولادشهر در ۲ طبقه با یکهزار و ۷۷۵ مترمربع زیربنا و بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد تومان احداث‌شده است. 

این مرکز دارای واحدهای مختلف بهداشتی و درمانی ازجمله اتاق پزشک، واکسیناسیون، مراقبت سلامت، ماما، دندانپزشکی، آزمایشگاه، واحدهای درمانی، تزریق و پانسمان و اتاق احیاست. 

همچنین آزمایشگاه مرکزی شهرستان لنجان در زرین‌شهر در مساحت سه هزار و ۴۰۰ مترمربع و زیربنای یک هزار و ۱۰۰ مترمربع در ۲ طبقه بااعتباری بالغ‌بر هفت میلیارد تومان توسط وزیر بهداشت افتتاح شد. 

بهرام عین‌اللهی در سفر امروز خود به استان اصفهان از طرح توسعه بیمارستان شهدای لنجان با ۲۸۵ تخت و زیربنای ۴۵ هزار مترمربع بازدید کرد؛ این طرح با توجه به صنعتی بودن شهرستان لنجان و نیاز جمعیتی این منطقه اجرا می شود.

شهرستان لنجان با حدود ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی اصفهان قرار دارد و دارای سه بخش مرکزی، باغبادران و فولادشهر است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح روز پنجشنبه بمنظور افتتاح طرح‌های درمانی و بهداشتی و بازدید از چند طرح عمرانی و توسعه درمانی وارد اصفهان شد.

به گزارش ایرنا، بهرام عین‌اللهی روز پنجشنبه در سفری یک‌روزه به استان اصفهان از چند طرح توسعه و در حال ساخت بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های اصفهان، نجف‌آباد و خمینی‌شهر بازدید و چند طرح در بخش سلامت و درمان در شهرستان‌های نجف‌آباد و لنجان را افتتاح کرد.
استان اصفهان جمعیتی بالغ‌بر پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر دارد که در ۲۸ شهرستان ساکن هستند.

این خطه دارای ۶۹ بیمارستان با حدود ۱۰ هزار و ۳۰۰ تخت مصوب و ۳۶۸ آزمایشگاه تشخیص پزشکی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha