۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 782
کد خبر: 84652528
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وقتی نانسی پلوسی چشم بر جنایات اسرائیل می بندد

۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۷
کد خبر: 84652528
وقتی نانسی پلوسی چشم بر جنایات اسرائیل می بندد

تهران - ایرنا - نانسی پلوسی امروز در سخنانی در  کنست اسرائیل، بدون اینکه به جنایات، اقدامات تروریستی، کودک کشی ها، زرادخانه های مملو از بمب اتم و دهها سال اشغالگری این رژیم به عنوان بزرگترین تهدید اشاره کند، برای اثبات خوش خدمتی خود به سران صهیونیست، مدعی شد ایران تهدید برای جهان است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، نانسی  پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز با حضور در کنست و درحالی که کنار مایکی لوی رئیس کنست و در جریان یک نشست خبری مشترک حرف می زد، مدعی شد: آمریکا و اسرائیل با یکدیگر علیه توسعه و پیشرفت هسته ای ایران به عنوان یک تهدید، ادامه می دهند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا درادامه ادعاهایی که بیشتر مصرف داخلی برای صهیونیست ها داشت و با هدف مجیزگویی و جلب رضایت آنها بیان شد، چشم به روی تهدیدهای اسرائیل بست و ادعا کرد: ایران تهدیدی برای جهان است، نزدیکی جغرافیایی اسرائیل به ایران تهدیدی است برای همه ما و مسئولیتی برای تمامی ما ایجاد می کند.

رسانه های اسرائیلی حرفهای نانسی پلوسی را بازتاب دادند.

پلوسی که  در راس هیئتی از اعضای کنگره آمریکا به  اسرائیل سفر کرده است گفت که کنگره در حمایت از موضوع دو دولت  اتفاق نظر وجود دارد و برای رسیدن به این هدف ادامه خواهد داد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش، ضمن تعریف و تمجید از رژیم صهیونیستی گفت: درسال ۲۰۱۹ مجلس نمایندگان آمریکا مصوبه ای را تصویب کرد مبنی بر این تنها راه حل مسئله خاورمیانه، تشکیل دو دولت است والبته این حالا یکی از مصوبات کنگره است واشنگتن به همکاری با اسرائیل برای اجرایی شدن این مصوبه ادامه می دهد.

نانسی پلوسی تقریبا نیمی از زمان سخنرانی ۹ دقیقه خود در کنست را به تعریف و تمجید از این رژیم پرداخت.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha