۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84652322
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 آل خلیفه در دامن صهیونیست ها، سفر قریب‌الوقوع ولیعهد بحرین به فلسطین اشغالی

تهران-ایرنا- پس از سفر نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به منامه، ولی‌عهد بحرین قرار است به زودی به فلسطین اشغالی برود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «عبداللطیب الزیانی» وزیر خارجه بحرین اعلام کرد که «سلمان بن حمد آل خلیفه» ولی‌عهد و نخست‌وزیر این کشور به زودی به اسرائیل سفر خواهد کرد.

سخنگوی دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی گفته که سفر آتی ولی‌عهد بحرین به تل آویو، بنا به درخواست رسمی نفتالی بنت در جریان سفرش به منامه صورت می‌گیرد.

افیر جندلمن سخنگوی بنت افزود: بنت از سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد و نخست وزیر بحرین برای سفر به اسرائیل دعوت رسمی کرد.

«نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه گذشته همزمان با یازدهمین سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین به منامه سفر کرد.

بحرین و رژیم اسرائیل در سپتامبر ۲۰۲۰ تحت نظارت دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا توافقنامه عادی‌سازی روابط امضا کردند.

اقدام صهیونیست‌ها و موافقت حکام کشورهای عربی حوزه خلیج فارس سازشکار با رژیم صهیونیستی در حالی انجام می‌شود که مردم این کشورها از نفوذ صهیونیست‌ها به لایه‌های نظامی و دفاعی کشورشان به شدت نگران هستند.

بحرین از ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

ناآرامی‌های بحرین تاکنون ده‌ها کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته و رژیم آل خلیفه همچنین صدها بحرینی را نیز سلب تابعیت کرده است.

گروه‌های مدافع حقوق بشر بارها رژیم آل خلیفه را به خاطر سرکوب مخالفان محکوم کرده و خواستار اصلاحات در نظام سیاسی این کشور شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha