اولین درمانگاه تخصصی دندانپزشکی تحت بیهوشی غرب کشور افتتاح شد

کرمانشاه- ایرنا- اولین درمانگاه تخصصی دندانپزشکی تحت بیهوشی غرب کشور با عنوان «مهر مادر» روز سه‌شنبه به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فرماندار کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم دکتر «بهرام عزیزی» دندانپزشک و سرمایه‌گذار این طرح گفت: این کلینیک در ۲ طبقه تجهیز شده که یک طبقه آن با هشت دستگاه یونیت مشغول به کار است که ۲ یونیت آن تخصصی است و اعمال تخصصی مانند ارتودنسی و دندانپزشکی اطفال تحت بی حسی موضعی انجام می‌شود.  

وی اظهار داشت: در طبقه فوقانی این مجموعه که کلینیک تحت بی‌هوشی است، با ۲ دستگاه یونیت دندانپزشکی، ۲ دستگاه بیهوشی، دستگاه رادیوگرافی و ۲ تخت عمل تجهیز شده است.

دکتر عزیزی با بیان اینکه تمام اعمال دندانپزشکی در این کلینیک قابل انجام است و این کلینیک در غرب کشور بی نظیر است، گفت: این کلینیک با نیروهای مسلح، بیمه ها و بانک ها قرارداد دارد.

وی اضافه کرد: بخش بیهوشی کلینیک برای کمک به کودکانی که همکاری لازم را با دندانپزشک ندارند مناسب است و اعمال دندانپزشکی کودک بدون مشکل در زمان بیهوشی انجام می‌شود.  

این سرمایه گذار بخش خصوصی عنوان کرد: بیمارانی که مشکل ذهنی دارند برای انجام اعمال دندانپزشکی مجبور بودند که به تهران و کرج بروند اما اکنون بیمار در بخش بیهوشی کلینیک مورد مداوا قرار  می‌گیرد.

وی در پایان عنوان کرد: با افتتاح این کلینیک که ۱۰ میلیارد تومان برای آن سرمایه گذاری شده برای حدود ۳۱ نفر اشتغال انجام شده است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و اکنون بیش از چهار هزار تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.  

اولین درمانگاه تخصصی دندانپزشکی تحت بیهوشی غرب کشور در کرمانشاه افتتاح شد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha