پولادگر: انتخابات تیراندازی شنبه و بسکتبال را در سال جاری برگزار می کنیم

تهران-ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره وضعیت فدراسیون‌های بلاتکلیف و زمان برگزاری انتخابات پیش رو گفت:‌ انتخابات تیراندازی شنبه برگزار می‌شود و در صدد هستیم تا انتخابات فدراسیون بسکتبال را امسال برگزار کنیم.

به گزارش ایرنا، سید محمد پولادگر با اشاره به وضعیت فدراسیون بسکتبال و شرایط انتخابات این فدراسیون افزود: به درخواست اعضای مجمع این فدراسیون انتخابات عقب افتاد، علت این جابجایی زمانی اوج گرفتن ویروس کرونا بود که مورد موافقت قرار گرفت اما در صدد هستیم این انتخابات را قبل از پایان سال برگزار کنیم.

وی در واکنش به این سئوال که گفته می شود به دلیل این که صلاحیت یکی از کاندیداهای این فدراسیون نرسیده و به همین دلیل مجمع با تاخیر رو به رو شده است، ادامه داد: در جریان این ماجرا نیستم اما در نظر داریم مقدمات کار را فراهم کرده تا انتخابات در سال جاری برگزار شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در ادامه به انتخابات فدراسیون ژیمناستیک هم اشاره کرد و افزود: پروسه ثبت‌نام این فدراسیون هنوز انجام نشده اما همه مجامع انتخاباتی را برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص فدراسیون وزنه‌برداری و اینکه چرا سرپرست برای این فدراسیون تعیین نمی‌شود، خاطرنشان کرد: مرادی کارمند وزارتخانه است اما بابت سنوات او ابهامی وجود دارد که تا آخر این هفته قطعی می‌شود. اگر بازنشسته باشد، سرپرست می‌گذاریم و اگر حرف او درست باشد و هنوز بازنشسته نشده باشد، رئیس فدراسیون می‌ماند.

پولادگر درباره پرداختی به فدراسیون‌هایی که برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شوند، خاطرنشان کرد: تا آخر این هفته یا اوایل هفته آینده به فدراسیون‌ها واریزی خواهیم داشت. شرایط فدراسیون کشتی به گونه ای بود که به همین دلیل پرداختی به این فدراسیون داشتیم. برای سایر فدراسیون‌ها هم به زودی پرداختی خواهیم داشت و امیدواریم تا آخر سال یک مرحله دیگر هم پرداخت کنیم تا واریزی آنها به ۸۰ درصد برسد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha