رسانه‌های سعودی: ژاردیم اخراج می‌شود

۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۲۵
کد خبر: 84650454
رسانه‌های سعودی: ژاردیم اخراج می‌شود

تهران- ایرنا- باخت سنگین الهلال در جام باشگاه‌های جهان موجب شد تا رسانه‌های عربستانی به موضوع اخراج سرمربی فرانسوی این تیم بپردازند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال الهلال عربستان که با هدایت «لئوناردو ژاردیم» توانست قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ شود، نماینده قاره کهن در جام باشگاه‌های جهان بود.

ژاردیم در این تورنمنت ابتدا با نتیجه ۶ بر یک تیم  الجزیره امارات را شکست داد و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم فوتبال چلسی قهرمان اروپا رفت. نماینده آسیا با وجود نمایش درخشان برابر آبی‌پوشان لندن با یک گل شکست خورد و نتوانست به فینال مسابقات راه پیدا کند.

این تیم در دیدار رده‌بندی بدترین بازی چند سال اخیر خود را در زمین به نمایش گذاشت و در نهایت با چهار گل مغلوب تیم الاهلی مصر شد.  تیم فوتبال چلسی قهرمان این تورنمنت شد.

باخت الهلال مقابل الاهلی و قرار گرفتن در جایگاه چهارم جام باشگاه‌های جهان موجب شد تا مسوولان عربستانی به دنبال اخراج سرمربی این تیم باشند.

در این زمینه روزنامه ورزشی الریاضیه عربستان خبر اخراج این مربی را منتشر کرده و برخی دیگر از رسانه‌های صعودی این خبر را تایید کردند. دلیل این باخت نیز شکست سنگین در جام باشگاه‌های جهان عنوان شده است.

از «رامون دیاز» مربی سابق الهلال به عنوان گزینه جانشینی ژاردیم یاد می‌شود.

تیم فوتبال الهلال عربستان در مسیر قهرمانی آسیا ابتدا  استقلال تهران را با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کرد و بعد از آن نیز با شکست سه بر صفر برابر پرسپولیس به نیمه نهایی رسید. این تیم در نیمه نهایی موفق به شکست النصر شد و در فینال رقابت‌ها با نتیجه ۲ بر صفر بر پواهنگ غلبه کرد تا چهارمین عنوان قهرمانی خود را در قاره کهن جشن بگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha