فرماندار کرمانشاه: بنیاد علوی در بخش فیروزآباد محرومیت زدایی می‌کند
عکس تزئینی است

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کرمانشاه گفت: بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان باهدف محرومیت زدایی و کمک به حل مشکلات مردم مناطق محروم اقدام به اجرای پروژه‌های عمرانی در بخش فیروزآباد از توابع این شهرستان می‌کند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، «فضل الله رنجبر» با اشاره به سفر رییس بنیاد مستضعفان به کرمانشاه اعلام کرد: محرومیت زدایی بخش فیروزآباد براساس انعقاد تفاهم نامه بین استانداری کرمانشاه، فرمانداری کرمانشاه و بنیاد علوی در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی صورت می‌گیرد.
وی اظهار داشت: در راستای اجرای این تفاهمنامه «پرویز فتاح» رییس بنیاد مستضعفان به همراه معاونین و جمعی از مسوولان بنیاد علوی روز گذشته به منطقه فیروزآباد سفر کرده و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شدند و بخشدار فیروزآباد گزارشی از کمبودها و مشکلات این بخش را ارائه کرد.

رنجبر با تقدیر از بنیاد علوی که از سال ۹۹ پروژه‌های محرومیت زدایی را در بخش فیروزآباد شروع کرده‌ است، افزود: این بخش بدلیل وسعت زیاد و دارا بودن ۲۲۰ روستا محرومیت‌هایی دارد که براساس تاکیدات استاندار از بنیاد مستضعفان درخواست کردیم در زمینه احداث راه روستایی، آبرسانی و ایجاد طرح‌های اشتغالزایی عنایت ویژه به این منطقه داشته باشد که مورد موافقت نیز قرار گرفت.

حجت الاسلام «علیرضا سلیمی» نماینده بنیاد علوی در استان کرمانشاه هم اتاکید کرد: نزدیک به ۲۷ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی، خدماتی، اقتصادی و فرهنگی تاکنون در بخش فیروزآباد اجرا شده است.

وی با قدردانی از تلاش صورت گرفته، مردم بخش فیروزآباد را مردمی با اصالت با فرهنگ و مذهبی دانست و با توجه به نقش مردم در پاسداری از نظام مقدس اسلامی گفت: علاوه بر پروژه‌های تعریف شده و در حال اجرا، ۲۰ میلیارد تومان هم برای در قالب وام ضروری و اشتغالزایی، ۲۰۰ سری جهیزیه برای زوجین نیازمند و ۲ هزار بسته حمایتی نیز برای مردم این بخش در نظر گرفته شده است.
سلیمی همچنین تکمیل پروژه آبرسانی به ۲۱ روستا به صورت مشارکتی و به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام و همچنین اعزام تیم کارشناسی به منظور بررسی وضعیت اجرای طرح‌های اقتصادی در این منطقه و بررسی احداث مرکز جامع سلامت در صورت اعلام دانشگاه علوم پزشکی و کمک به مبلمان شهری برای شهر هلشی و همچنین اهدای بسته‌های حمایتی و معیشتی به تمام مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در بخش فیروزآباد را مورد تاکید قرار داد.  
فیروزآباد یکی از بخش‌های محروم شهرستان کرمانشاه شامل چهار دهستان است و حدود ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha