دستگیری  یک باند با ۳۲ فقره سرقت در نرماشیر

کرمان-ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر از دستگیری اعضای یک باند ۸ نفره سرقت سیم برق با ۳۲ فقره سرقت در این شهرستان توسط ماموران پلیس اگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی نرماشیر سرهنگ رضا زیدآبادی شامگاه یکشنبه گفت: پس از وقوع سرقت های متعدد سیم، کابل و تجهیزات برق رسانی در سطح شهرستان نرماشیر این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی چهار سارق را در این خصوص شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی آنان را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی بیان داشت: این سارقان در بازجویی پلیس، به ۳۲ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان نرماشیر و سایر شهرستان های همجوار با همدستی ۴ نفر دیگر و یک نفر مالخر اعتراف کردند و بلافاصله در تکمیل این پرونده دیگر اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیری اموال مسروقه از جمله ۲۰۰ متر سیم برق و ابزار و آلات سرقت از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی نرماشیر در ادامه با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو از سارقان خاطر نشان کرد: طی این عملیات در مجموع هفت سارق و یک نفر مالخر دستگیر همچنین ۳۲ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ زیدآبادی گفت: برابر نظر کارشناسان اداره برق، این سارقان بیش از ۵ میلیارد ریال به شبکه توزیع و انتقال برق در این شهرستان و سایر شهرستان های همجوار خسارت وارد کرده اند.

شهرستان نرماشیر در فاصله ۲۳۰ کیلومتری شرق استان کرمان قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha