۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۰۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84650127
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فولاد خوزستان برابر آلومینیوم اراک به برتری رسید

اهواز - تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور برابر میهمانش آلومینیوم اراک به برتری رسید.

به گزارش ایرنا تیم های فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک عصر روز یکشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید.

سرخ پوشان اهوازی که برای حضور در نیمه بالایی جدول به هر سه امتیاز بازی نیاز داشتند پس از قهرمانی در سوپرجام با روحیه‌ای بالا وارد میدان شدند. همچنین در سمت مقابل، شاگردان خطیبی برای حفظ جایگاه خود در بالای جدول تلاش کردند.
در دقیقه ۸۱ این دیدار عارف آقاسی از سانتر دیدنی پاتوسی به خوبی بهره برد و با یک ضربه سر دروازه آلومینیوم را باز کرد.

در این دیدار شهاب گردان، عارف آقاسی، موسی کولی‌بالی، محمد نجاریان، وحید حیدریه، محمد آبشک، آرش رضاوند، علیرضا کوشکی، محمدرضا عباسی، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا برای تیم فولاد به میدان رفتند.

همچنین حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، محمود قائدرحمتی، امیر نوری، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد، علیرضا نقی‌زاده و مهرداد بایرامی ترکیب تیم آلومینیوم را تشکیل دادند.

قضاوت این دیدار برعهده محمد حسین زاهدی فرد بود که حسین مرادی و علی احمدی او را در امر داوری همراهی کردند.

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد به همراه حمید بوحمدان و مهدی شیری ۲ بازیکن سرخپوشان که محروم بودند از روی جایگاه تماشاگران، نظاره‌گر بازی بودند.

در این بازی وحید حیدریه، محمد آبشک، محمدرضا خلعتبری، آرش رضاوند و مجتبی نجاریان از فولاد و مهرداد بایرامی و علی آل کثیر از تیم آلومینیوم کارت زرد دریافت کردند.

این بازی بدون حضور تماشاگر بود اما با این وجود حدود ۵۰ تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.

تیم فولاد خوزستان با احتساب این دیدار ۲۴ امتیازی شد و در مکان نهم جدول رده بندی جا گرفت. همچنین تیم آلومینیوم با ۲۵ امتیاز در مکان پنجم قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha