دستگیری ۱۳ شرور مسلح در شهرستان بهبهان

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با اراذل و اوباش در سطح استان گفت: ماموران پلیس بهبهان ۱۳ شرور مسلح را در این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی روز یکشنبه بیان کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف مبارزه مقتدرانه با اراذل و اوباش در فضای حقیقی و مجازی و عاملان تیراندازی غیرمجاز، دستورات ویژه به رده‌های انتظامی خوزستان ابلاغ شد.

وی افزود: در این طرح ماموران پلیس شهرستان بهبهان در چند روز گذشته با تلاش شبانه روزی ۱۳ شرور مسلح را شناسایی و در چند عملیات منسجم و مقتدارنه دستگیر کردند که در این ارتباط ۱۱ قبضه سلاح غیرمجاز (کلانشینکف، کلت کمری و شکاری) از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: پلیس فتا با رصد و پایش موشکافانه فضای مجازی ۱۵ نفر از افرادی که با انتشار تصاویر سلاح گرم اقدام به قدرت نمایی در شبکه‌های اجتماعی می‌کردند را نیز شناسایی و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی دادند.

سردار صالحی با بیان اینکه در ادامه این طرح ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دشت آزادگان سه قبضه سلاح جنگی کلانشینکف را از یک مراسم فاتحه خوانی ضبط کردند، گفت: برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم، هیچ نقطه امنی برای جولان نخواهند داشت و پلیس مقتدرانه با آنها برخورد خواهد کرد.

شهرستان بهبهان در جنوب شرق خوزستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha