۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84649603
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از سه هزار مددجوی بهزیستی اردبیل خانه‌دار می‌شوند

اردبیل- ایرنا- مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: افزون بر سه هزار نفر از مددجویان زیر پوشش در این استان در چند سال آینده به تدریج صاحب مسکن خواهند شد.

به گزارش ایرنا، بهزاد ستاری روز یکشنبه در این زمینه تشریح کرد: تعداد یک‌هزار و ۵۰۰ نفر تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن به صورت شخصی نام‌نویسی کرده‌اند و مجموعه بهزیستی هم تعداد یک‌هزار و ۶۰۰ نفر را برای دریافت مسکن مددجویی معرفی کرده است.

وی افزود: همچنین تعداد ۹۹ واحد مسکونی در امسال به مددجویان واگذار شده و با احتساب ۶۵ واحدمسکونی افتتاح شده در دهه مبارک فجر، مجموع واحدهای واگذار شده به مددجویان به ۱۶۴ باب رسیده است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: ۳۰واحد مسکونی نیز تا پایان امسال تکمیل و به مددجویان زیر پوشش واگذار خواهد شد و با این وجود کل واحدهای واگذار شده به مددجویان تا پایان سال‌جاری به حدود ۲۰۰ واحد خواهد رسید.

وی اضافه کرد: همچنین تاکنون به ۲۰۶ نفر از خانوارهای زیر پوشش بهزیستی اردبیل مسکن چند معلولی تحویل داده شده و برای ۱۰۹ خانوار هم کار در مرحله شناسایی و آغاز عملیات ساخت قرار دارد.

ستاری بیان کرد: برای خانواده‌های چند معلولی شهری ۱۴۰ میلیون و برای خانوارهای چند معلولی روستایی ۸۴ میلیون تومان وام بلاعوض در نظر گرفته شده است و در کنار آن تمامی انشعابات از جمله گاز، برق، آب و نقشه ساختمان رایگان ارایه می‌شود.

از بعد خانوار در مجموع ۵۸ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و در حال حاضر از ۳۸ هزار پرونده موجود در بهزیستی این استان حدود ۳۲ هزار توانخواه از خدمات غیرنقدی، حمایتی و مستمری استفاده می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha